Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, nette kamers, douch en bad zijn aanwezig. Voor 1 persoon reizend is dit voldoende. Ontbijt is goed en verzorgd. Ligt centraal en je zit snel op de snelweg. Kortom gewoon een heerlijke uitval basis

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 mei 2017 via mobiele applicatie

Gezellig hotel met mooie kamers, royale badkamer met een aparte wc. Bedden zijn voor Japanse begrippen super comfortabel. Het ontbijt 'à morgens is een feestje. Uitgebreid en voor elk wat wils . Vriendelijk en behulpzaam personeel. 5 min lopen vanaf een metro station

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 4 december 2015

De ingang maakt meteen indruk. Bij het binnenkomen weet je direct dat dit een luxe hotel is. De kamers zijn ruim, nieuw en luxe. Wij hadden op de hogere etages een mooi uitzicht over de rivier en het stadsdeel. Bedden zijn goed.

Enige nadeel is het prijzige ontbijt, rondom de trein/metro stations is genoeg te vinden dus hebben ons hier niet aan gestoord.

Kamertip: Voor een mooi uitzicht: kies een hoger gelegen kamer aan de rivierzijde
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 18 december 2014

We hebben in dit hotel overnacht als uitvalbasis voor een citytrip Osaka. Het hotel is schoon en de kamers zijn prima. Efficient in opzet en van alle gemakken voorzien. Het station ligt op +/- 10 minuten lopen, tijdens de wandeling komt je langs allerlei restaurantjes en een aantal winkeltjes. Voor ons was de ligging centraal genoeg, en vinden dat het hotel absoluut een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 30 november 2014 via mobiele applicatie

Ik verbleef een nacht in dit hotel. De ligging is niet centraal je ket overstappen met de metro als je aar het centrum wilt. De pendelbus va Osaka station is handig maar rijdt niet frequent check dus de tijden vooraf.

De kamers zijn klein ende badkamer ook. Het hotel heeft strenge regels. Zo mag je niet met je schoenen de kamer in. Hierdoor verwacht je dat de kamer schoon is. Dit is echter niet waar. Onze kamer lag onder dikke stof lagen. Met name de vensterbanken en de hoofd eindes bij de bedden waren zeer stoffig!!

De spa was wel goed en schoon maar ook heel klein.

Ik zou niet nog eens in dit hotel verblijven.

Datum van verblijf: november 2014