Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Chuo
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.472)
Beoordelingen filteren
1.472 resultaten
Waardering van reizigers
523
691
189
42
27
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
523
691
189
42
27
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.472 beoordelingen
Beoordeeld op 4 november 2013

Ik ben net terug uit Japan waar ik een week in dit hotel ben geweest. Het was een zakenreis, ons kantoor zat vlakbij. Het de portliner kun je vrij eenvoudig naar het centrum van Kobe, een taxi terug kost ongeveer 1800 yen.
De kamer was groot en van alle gemakken voorzien, ik zat in de southwing met uitzicht op Ikea.
Zwembad hebben we niet kunnen proberen aangezien mijn collega een grote tatoeage had (hij werd geweigerd).
Ontbijt is geweldig, wel redelijk prijzig. Wij hebben daarom bijna elke dag bij de koffieshop naast het hotel ontbeten.

Datum van verblijf: november 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Roy8448
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 juli 2019

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PortpiaHotel, 支配人 van Kobe Portopia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juni 2019

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PortpiaHotel, 支配人 van Kobe Portopia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken