Beoordeeld op 14 november 2017 via mobiele applicatie

Prima locatie, vriendelijke receptie. Kamer was vroeger op gerookt en interieur aan vervanging toe. Badkamer erg klein en laag. Ontbijt tot strikt 10 uur en 10.15 wil personeel de kamer schoonmaken. Ook daarna hangt er geen frisse lucht

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 oktober 2017

een luxe hotel! Personeel is super vriendelijk en helpt bij alles, erg fijn. Spreken redelijk Engels bij de receptie!
Meerdere keuzes war je kunt ontbijten. Maar allemaal wel goede kwaliteit!
Groot hotel.
bagage kan je laten versturen via het hotel naar een ander hotel; kostte voor 2 echt grote koffers nog geen 8 euro per stuk. Dit scheelt veel als je niet alles mee wilt sjouwen naar ander plekken. (Deze optie is er ook bij de treinen, maar dat kost veeel meer!)
Grote kamer, mooi uitzicht, goede airco. Goede plek!

Kamertip: Hoe hoger hoe beter
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Hotel was prima, recht tegenover station. Alleen jammer dat tijdens westers ontbijt vaak veel schalen leeg stonden. Het aanvullen daarvan had beter gekund. Bedden zijn (net als in de rest van Japan) als beton. Als je het ontbijt gemist heb dan adviseer ik om naar de 'bread & coffee' er vlak naast (uit het hotel rechtsaf) te gaan. Lekkere tosti's en panini's met een goede espresso

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 23 juni 2017

Zaterdag op Zondag in dit hotel verbleven, omdat andere hotels vol waren. Het is zeker in het weekend heel erg druk in Kyoto. Ik kwam 's morgens vroeg uit Nederland aan met de nachtvlucht en het was niet mogelijk vroeg in te checken. Jammer, dat je na een lange reis tot 14:00 moet wachten. Inchecken zelf gaat erg vlot. Mijn kamer koste € 200,- en dat vond ik duur. Ontbijt was niet inbegrepen en koste 2000 Yen. Er zijn verschillende mogelijkheden voor ontbijt en diner. Alleen de westerse buffet ontbijtzaal was om 6:00 open. Ontbijt was niet heel uitgebreid, maar had koude en warme gerechten. Voor mij voldoende. Er ligt pal naast het hotel een grote shopping mall met supermarkt en het Station ligt aan de andere kant van de weg. Daar heb je mega veel leuke restaurants in alle prijsklassen. Ik had een grote hotel kamer "Premier Floor Standard Double, Non Smoking" groot, schoon, koelkast en met een uitzicht. Bed is was erg hard. Badkamer was aan de kleine kant, maar had een ligbad en was brandschoon.

Kamertip: Kies een kamer die geen uitzicht heeft op het station.
Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 mei 2017

Een heerlijk hotel vlakbij winkelcentra en tegenover het station .Mooie kamer en badkamer en een prima ontbijt ( ook weer niet echt westers , maar voldoende keuze.
Er was een aparte ontbijtruimte voor Japanners , dus was ons ontbijt toch iets meer op ons afgesteld .Ik had uitzicht op het station .Een prima kamer dus

Kamertip: Kamers met zicht op het station zijn prima
Datum van verblijf: mei 2017