Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.938)
Beoordelingen filteren
2.938 resultaten
Waardering van reizigers
1.776
844
222
66
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.776
844
222
66
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.938 beoordelingen
Beoordeeld op 12 februari 2017

Hotel waar je blij van wordt als je binnenkomt. Aardige mensen. Mooi design. Luxe, modern maar toch ook Japans. Lekkere kamers. Heerlijk restaurant. Leuke bar beneden.
Het is redelijk dichtbij Kyoto station. 1 metro station. Maar ook met taxi heel makkelijk bereikbaar.

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank wies64
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 november 2016

Kyoto het cultureel , historisch, monumentale bastion van elke rondreis door Japan vraagt meerdere dagen bezoek. De Hyatt Regency Kyoto staat voor het beste van twee werelden, de Japanese en Westerse hotelcultuur. Een prachtig mooi gebouw, zo warm en toch zo ruimtelijk open. Het samengaan van beide stijlen is de rode draad van de opbouw van dit hotel . Zeer behulpzaam en dienstig personeel staan garant voor een mooi verblijf. Kamers zijn ruim en praktisch ingericht. Ontbijtbuffet is uitgebreid en biedt voor ieders ochtendzin voldoening. De ligging ten opzichte van de ontelbare toeristische bezienswaardige plekjes van Kyoto is misschien het grootste minpunt van de Hyatt. Gelukkig ligt het metrostation op 5 wandelminuutjes en zijn taxi's niet duur. Zeker om s'avonds van het rijkelijk culinaire aanbod van down town te kunnen genieten, is een taxi een must. Ik kan je wel verzekeren dat na een dagje stappen het fijn thuis komen was in dit hotel .
Tip : reserveer (tijdig) één van de hotelfietsen bij de conciërge om Kyoto per fiets te verkennen, zalig. Deze stad is echt fietsvriendelijk .

Datum van verblijf: november 2016
Bedank Belgiandentist
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 mei 2015 via mobiele applicatie

Gunstig gelegen hotel,naast mooi museum en bijzondere tempel. Grote kamers,lekkere bedden maar weinig privacy m.b.t badkamer.Open concept en dun wandje. Zeer goed ontbijt,maar ook druk in de ochtend. Personeel in dit restaurant weinig gastvrij. Lunchen op het buiten terras is te veel werk en je wordt met tegen en traag bedient. Goed hotel,maar met gebreken,zoals matige restaurants,zwak wifi en weinig privacy in badkamer.

Datum van verblijf: mei 2015
Bedank wladimir51
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 oktober 2014

Als ergens de westerse en Japanse wereld goed bij elkaar komen dan is het wel in dit stijlvolle Hyatt in Kyoto. Groot maar door een subliem interieur-ontwerp ook een intiem hotel. Geschikt voor toeristen en zakenmensen. Echt uitzonderlijk om met plezier (even) in een hotellobby te zitten.
Het Japanse restaurant is een topper. Het Italiaanse restaurant niet indrukwekkend, leuker voor de Japanners. Het derde restaurant, The Grill, waar ook het ontbijt wordt geserveerd is redelijk tot goed, een raam-tafel is een pre. De grotto-bar heel aanlokkelijk, maar helaas mag er worden gerookt.
De badkamer heeft een originele inrichting met een diep bad. Met raam open slapen is mogelijk, dan zijn wel af en toe sirenes van ambulances te horen - er staat een hospitaal om de hoek.
Het ontbijt is goed maar mag gevarieerder worden voor gasten die langer dan een paar dagen verblijven. Bij drukte moet je soms korte tijd in de rij staan.
Het personeel is voor het merendeel oprecht aardig, meertalig en uitstekend. Desodanks onverwacht gedoe met de Nederlandse creditcard met pincode, waarmee geen borg kon worden gereserveerd, maar een dag later wel een (aan)betaling mogelijk was.
Op 10 minuten loopafstand niet heel veel restaurants of winkels, maar taxi's zijn niet duur en er stopt een bus voor de deur.
Voor wie het prijskaartje geen te hoge drempel oplevert, is dit hotel een oase in Kyoto.

Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank pluskat
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 augustus 2013

Nog nooit eerder zo'n mooi hotel gezien. Het is ontworpen door de Japanse architect Matzemoto (als ik het goed schrijf...?) De entree is in blokken met heel fijn houtwerk en marmeren vloer. Het Japanse restaurant en bar beneden combineren houtwerk met natuurstenen op een speciale manier waardoor er een serene rust heerst. Traditioneel Japans in combinatie met Westerse luxe. De kamer zijn ook mooi afgewerkt met schuifdeuren en warme stoffen. Wel klein voor de prijs die men betaalt.

Datum van verblijf: augustus 2013
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Deirdre v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken