Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Dit is een fijn hotel met een mooie lobby.
De kamers zijn mooi en redelijk groot, zeker voor een stad.
Met kleine maar heel handige badkamer met aparte douche en bad.
Het personeel is zeer voorkomend en accuraat.
Vlak in de buurt zijn 2 supermarkten, Starbucks en nog een fijn koffietentje.
Metrostation en busstation zijn ongeveer50 meter lopen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 mei 2017 via mobiele applicatie

Midden in Kyoto aan een (drukke) brede straat ligt dit hotel. Vlak bij de metro ingang en bij busstops. De kamers zijn ruim met brede bedden en een uitstekende badkamer. Er wordt geen ontbijt geserveerd maar vlak bij zijn een ontbijt restaurant en een Starbucks.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 22 juli 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel.
Op onze kamer deed de airco het helaas niet goed.
De kamer was goed en de badkamer was onjapans groot en dit keer geen ingebouwde prefsb plastic hokje.
Heel goede douche.
Dicht bij subwaystation shijo.
En dicht bij wijk Gion.
Aan de overkant een bakkertje en een winkeltje.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 18 mei 2015 via mobiele applicatie

3 nachten hier geslapen. Vlak bij de metro gelegen en ook kortbij kyoto centrum. Wandelafstand.

Moderne porpere kamer die alles nodig heeft wat een kamer nodig heeft.

Ook zeer mooie en nieuwe badkamer.

Kamer werd elke dag mooi gekuist. Personeel sprak ook goed engels.

Ontbijt was zeer uitgebreid en heel lekker. Deels westers deels japan. Je kan dus combineren :).

Datum van verblijf: mei 2015
ダイワロイネットホテル京都四条烏丸, Front desk van Daiwa Roynet Hotel Kyoto Shijo Karasuma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2015

Thank you for your staying at our hotel.

We are glad to hear that you enjoyed staying at our hotel.
As you stated, the hotel is close to both a subway station and a bus stop. It is easy to go to major sightseeing spots from the hotel.

If you come to Kyoto again,please stay at our hotel.
We are looking forward to see you.

Thank you.
Daiwa Roynet Hotel Kyoto-shijokarasuma

Beoordeeld op 27 november 2013

Vier nachten verbleven, ruime kamer. Direct naast metro station. Jammer dat de ontbijtzaal zo klein is en je tot wel 20 minuten moet wachten voordat je kunt eten. Restaurants niet echt in de nabijheid maar zou zeker terugkeren.

Datum van verblijf: oktober 2013
ダイワロイネットホテル京都四条烏丸, Daiwa Roynet Hotel Kyoto-shijokarasuma van Daiwa Roynet Hotel Kyoto Shijo Karasuma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2013

Thank you for your reservationa and staying at Daiwa Roynet Hotel Kyoto-shijokarasuma.
As you commented, our hotel is near at subway Shijo station, and also is located at the central area of Kyoto City. We hope you could find our hotel easily on your way to visit our hotel.
We truly apologize that there was a long waiting time for the breakfast restaurant. We are trying to find the solution to solve the problem.
If there is a chance for you to visit Japan and Kyoto, we hope to see you again. Thank you so much for your comments.

Daiwa Roynet Hotel Kyoto-shijokarasuma