Beoordeeld op 30 december 2014

Een volle week in Citadines Karasuma-Gojo gelogeerd, en wat een goed hotel! De locatie: redelijk centraal, en bushaltes en een metrostation vlakbij. Onze kamer: mooi (vonden wij), schoon, en voor Japanse begrippen ruim, met een prima bed, een kluisje, een goede verwarming (december) en een uitstekend geoutilleerde kitchenette, incl. koelkastje. Etenswaren 24 uur per dag te koop aan de overkant, Seven/Eleven. Het (apart te betalen) ontbijt is in orde, en goed qua prijs-kwaliteitverhouding.

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 6 augustus 2014

Vijf nachten verbleven in dit hotel. Prima aanwijzingen op de site om vanuit het station bij het hotel te komen, verrassende zigzag-ingang. Station en centrum zijn prima te belopen vanuit het hotel. 's Avonds leuk om nog een wandeling te maken in de kleine straatjes achter het hotel en daar op de gok een mini-restaurant binnen te gaan. Kleine winkeltjes dichtbij en op vijf minuten lopen zelfs een echte supermarkt.
En ontzettend goedkoop ook nog.

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 14 juli 2014

We hebben 5 dagen lang met veel plezier gelogeerd in dit hotel. De kamer werd iedere ochtend schoongemaakt en de receptie was zeer hulpvaardig. De kamers zijn wat klein als je een extra bed geplaatst wilt hebben maar daar valt mee te leven. Op 50 meter afstand vindt je een metrostation en om de hoek is een bushalte. Wil je wat eten kopen voor op de kamer, dan is er de convenience store aan de overkant van de weg.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 5 juni 2014

We verblijven hier 6 nachten in een 3 persoons appartement met keuken.
Het is van alle gemakken voorzien,volledig uitgeruste keuken,er is zelfs een strijkplank en strijkijzer aanwezig.de kamer heeft een groot balcon!
de bedden zijn goed.Het is er brandschoon, het geheel maakt een nieuwe indruk. De entree is een beetje vaag en donker, maar dat is meer de stijl van het hotel(modern Japans) maar wel stijlvol.
Het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.
Fietshuur vlakbij hotel (5 min lopen), vele restaurants in de buurt, vele bezienswaardigheden op loopafstand, zoals de oude wijk Gion, 15 min.

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 29 mei 2014

Wij verblijven hier 3 nachten met een kind van 2,5 jaar. De kamer is voorzien van alle gemakken en we hebben de ruimte. Entree van het hotel ziet er prachtig Japans uit alleen een tikkeltje te donker, maar dit heeft meer met smaak te maken. Persoonlijk vinden we de medewerkers van het Citadines apartments in Tokyo veel en veel vriendelijker en behulpzamer. Ligging is perfect voor ons, wij zijn wandelaars. Ligt op 20 min loopafstand van het centraal station en aan de overkant van het metrostation. Vanuit het centraal station is het slechts een metrohalte verder. In de omgeving zijn voldoende winkels aanwezig voor boodschapjes. Ontbijt vonden wij slecht, een toast en fruit was niet te verkrijgen. Wij houden niet van worst en broccolli in de ochtend. Wij kochten brood en boter voor op de kamer, waar een toaster en kitchenette aanwezig was. De kamer werd dagelijks schoongemaakt. Bed sliep goed, nergens last van gehad.

Datum van verblijf: mei 2014