Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Shimogyo
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.572)
Beoordelingen filteren
3.576 resultaten
Waardering van reizigers
1.945
1.290
245
61
35
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.945
1.290
245
61
35
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.576 beoordelingen
Beoordeeld op 6 maart 2016

De kamers waren luxe en van alle gemakken voorzien. Het Granvia hotel ligt midden in het station van Kyoto, een fantastisch gebouw, dat het alleen al de moeite waard maakt. Meerder restaurants, perfecte bediening en service, prima ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Mira R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 september 2019

Datum van verblijf: oktober 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
teamKK2, Director of Rooms van Hotel Granvia Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 september 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
teamKK2, Director of Rooms van Hotel Granvia Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 september 2019

Datum van verblijf: september 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
teamKK2, Director of Rooms van Hotel Granvia Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juli 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
teamKK2, マネージャー van Hotel Granvia Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken