TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 18 september 2017

Wij verbleven hier 3 nachten in augustus, kamers zijn niet ruim maar ok, idem voor de badkamer, ontbijt goed. Goede wifi is inbegrepen, hotel ligt 5 min lopen van subway station en tegenover de paleistuinen.
Niet al het personeel spreekt engels maar iedereen is zeer behulpzaam!

Kamertip: kamer aan de zijkant van het hotel waardoor je minder last hebt van het verkeer
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Aangekomen kregen we een twin kamer toegewezen. Dat leek meer een gevangeniscel dan een hotelkamer. Mega klein. De badkamer was de allerkleinste die ik ooit heb gezien in een hotel.
De kamer was ook niet schoon. Onprettig!

Na klagen kregen we kamer die 2 m2 groter was met een even kleine badkamer

In de lobby staat een enorme afzuiger/airco continu hard te loeien. Deze brengt ook onaangename geuren.

Bij het ontbijt wordt oud brood geserveerd.

Het hotel ligt aan een zeer drukke straat waar ook alle politiewagens en ambulances doorheen rijden. Daar wordt je S nachts wakker van.

EEN ABSOLUTE AFRADER!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 18 mei 2016

Half mei 2016 verbleven wij 2 nachten In dit hotel. Prima ligging , direct naast de paleistuin en niet te ver van de Subway. Rustig hotel. Voor Japanse begrippen een uitgebreid ontbijt buffet, met redelijk wat keuze. Alleen is het soms erg druk, of de ruimte te klein, voor het ontbijt. Wij hadden kamer 409 direct tegenover de lift, maar hadden daar geen last van. De kamer was goed.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 3 december 2015

Nette, schone kamers met goede wifi verbinding. Ontbijtbuffet biedt ruime keuze in westers en Japans eten. De locatie is weliswaar buiten het centrum, maar toch goed met het paleispark aan de overkant en op loopafstand het kasteel en een metrostation die je snel naar het centrum brengt.

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 oktober 2015

Gelegen direct tegenover het paleispark.
Dicht bij de metro.
Prima wifi, goede kamers, goed restaurant, attente bediening.
Zelfs een terras, maar dan zonder bediening.
Mogelijkheid van een thaise massage.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde alleen