Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Route met bergdorpjes en vergezichten

Leuke dagroute van Moclinejo tot aan Totalon. Je komt er verschillende oude witte bergdorpjes ... meer lezen

Beoordeeld op 5 mei 2019
dvaeiren
Ekeren, België
Een prachtige route om dit sublieme gebied te leren kennen

Beoordeeld op 11 mei 2014
Ferdinand K
Haaren, Nederland
Lees alle 38 beoordelingen

Beoordeeld op 5 mei 2019

Leuke dagroute van Moclinejo tot aan Totalon.
Je komt er verschillende oude witte bergdorpjes tegen met Comares als hoogtepunt, zowel letterlijk als figuurlijk.
Vergeet vooral niet je verrekijker mee te nemen !

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2016

Vanaf onze huurvilla tussen Colmenar en Comares keken we dagelijks op dit dorpje. Het leuke is dat er een wandelroute is uitgestippeld met voeten tegels. kan je volgen en heb je alle hoeken gezien. Het kerkhof en de vergezichten zijn de moeite om eens naar hier te rijden. Met de verrekijker hebben we natuurlijk ook onze villa gezocht.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 29 juli 2016

Via een 8 km lange autorit van beneden in het, naar boven in het dorp, is al een belevenis. Van de toerist informatie kregen we een kaartje met een rondwandeling door het dorp. Het is echt schitterend. We werden ook gewezen op de speciale plekken in het dorp, zoals het plein waar de flamengo wordt gespeeld regelmatig.
Ook de oude burcht is mooi gerestaureerd. Zonder het kaartje en de met voetstappen uitgezette wandeling hadden we nooit alle mooie punten gevonden.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 24 september 2015

Mooie route om te rijden. Hele mooie vergezichten, met elke keer weer een ander uitzicht. Vlakbij Comares prachtige rotsformaties. Comares zelf is een prachtig dorpje met nauwe straatjes. Bovenin overblijfselen van een oude burcht, mooie tuin erom heen.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 11 mei 2014

Natuur en mooie heuvels, eigenlijk al bijna bergjes, de rust, de uitzichten naar zee. Zeer leuk om te doen, en op aanraden van andere reacties hier, lekker gelunched bij Table Mountain in los Ventorros net voor het hoge witte dorp Comares. Inderdaad een aanradertje (grappig, gerund door een Spaans-Nederlands stel). Leuke dag gehad!

Datum van activiteit: mei 2014