Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi dorpje!

Hoogst gelegen dorpje, net voor de stadspoorten is er veel (gratis) parkeerplaats. Je bent snel ... meer lezen

Beoordeeld op 22 september 2019
belfortstraat
België
Route met bergdorpjes en vergezichten

Leuke dagroute van Moclinejo tot aan Totalon. Je komt er verschillende oude witte bergdorpjes ... meer lezen

Beoordeeld op 5 mei 2019
dvaeiren
Ekeren, België
Lees alle 38 beoordelingen

Beoordeeld op 29 juli 2016

Via een 8 km lange autorit van beneden in het, naar boven in het dorp, is al een belevenis. Van de toerist informatie kregen we een kaartje met een rondwandeling door het dorp. Het is echt schitterend. We werden ook gewezen op de speciale plekken in het dorp, zoals het plein waar de flamengo wordt gespeeld regelmatig.
Ook de oude burcht is mooi gerestaureerd. Zonder het kaartje en de met voetstappen uitgezette wandeling hadden we nooit alle mooie punten gevonden.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 24 september 2015

Mooie route om te rijden. Hele mooie vergezichten, met elke keer weer een ander uitzicht. Vlakbij Comares prachtige rotsformaties. Comares zelf is een prachtig dorpje met nauwe straatjes. Bovenin overblijfselen van een oude burcht, mooie tuin erom heen.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 11 mei 2014

Natuur en mooie heuvels, eigenlijk al bijna bergjes, de rust, de uitzichten naar zee. Zeer leuk om te doen, en op aanraden van andere reacties hier, lekker gelunched bij Table Mountain in los Ventorros net voor het hoge witte dorp Comares. Inderdaad een aanradertje (grappig, gerund door een Spaans-Nederlands stel). Leuke dag gehad!

Datum van activiteit: mei 2014
Beoordeeld op 29 november 2013

Voor wie de heuvels en mooie dorpjes wil leren kennen een aanradertje, zeer fraaie omgeving, de Axarquia.

Datum van activiteit: november 2013
Beoordeeld op 19 oktober 2013

Je komt door een prachtig gebied, bezoekt mooie plaatsjes en kan genieten van schitterende vergezichten. Ga net voor Comares eten bij restaurant TableMountain, een aanrader.

Datum van activiteit: oktober 2013