Beoordeeld op 6 september 2017

We waren hier voor de 6de keer. Eerlijk is eerlijk, de omgeving is voor ons uiteraard niet nieuw en van de streek ontdekken is voor ons dus geen sprake meer. Wij komen hier telkens terug voor het uitzicht, de rust, de sfeer en vooral het personeel en de zaakvoerder Riccardo. Het voelt telkens als thuis komen. Het ontbijt is geweldig en ook de kamers zijn goed voorzien en zeer netjes. Een aanrader telkens weer !

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 21 augustus 2016

Dit hotel is zo geweldig mooi gelegen. De kamers zijn van alles voorzien en hebben een mooi terras (superior room). De service is uitmuntend en men doet alles om je te helpen met wat dan ook. Riccardo is zoals altijd erg behulpzaam en vriendelijk. Ook Franco zullen we niet snel vergeten (zorgde altijd voor een mooie kaasschotel voor onze zoon :-). De ligging is zeer goed (Alba, La Morra, Barolo, ...). Ook zijn er geweldige wijndomeinen in de buurt (Damilano, Germano Ettore, ...). Dit hotel is een echte aanrader en wij zullen met plezier terugkeren !

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 15 september 2015

Voor de tweede keer hier geweest, wat een top locatie. Rust. Ook het eten is een aanrader.alleen deze reis hadden we een suite, super mooie kamer, maar lag enerzijds aan de doorgaande weg. Veel lawaai van de auto's. Dus een gewone kamer bestellen. Alba is ook een leuk stadje om te winkelen en te kletsen.

Kamertip: Een gewone kamer, niet de suite ivm geluid.
Datum van verblijf: september 2015
Bedank Willem en Marie... T
Beoordeeld op 4 augustus 2015

Een pracht van een hotel met een uiterst vriendelijke uitbater. Het personeel is er zeer professioneel en aangenaam. Eten in het restaurant verdient zeker een ster en het ontbijt is ook lekker. Het uitzicht is er wauw! Het hotel is goed gelegen om van daaruit PIedmonte te gaan bezoeken! Er is ook een ruime parking. Hoed af voor de naarstige poetsvrouw en het bedienend personeel. We komen zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 16 juni 2015 via mobiele applicatie

3 jaar geleden voor het eerst bezocht en de tweede keer beviel ons wederom erg goed. De gastheer is een reuze aimabel man die een redelijk sober hotel opvrolijkt met een heerlijk restaurant met super lekkere gerechten en een zeer uitgebreide en goede wijnkaart. Ik raad mensen aan om vooral buiten op het balkon te eten en naast het bovengenoemde culinaire ook van het schitterende uitzicht te genieten. Voor ons is dit hotel/restaurant een blijvertje en komen daarom zeker weer terug.

Datum van verblijf: juni 2015