“Uit eten bij oma thuis”

Trattoria Anita già della Moretta
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Cupramontana
Keukens: Italiaans
24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De lokale bevolking prikt hier een vorkje mee. Ik snap waarom. Van antipasti (Mooie droge ham, salami en kaas) naar tortelini met ragout. Vervolgens een hoofdgerecht met gegrilde vleessoorten (o.a. kalfsvlees met venkel, maar ook de karbonaadje). Tot slot diverse zelfgemaakte nagerechten. Alles om de vingers bij af te likken.

Rekening op een blocnote zonder specificatie. €85 voor al dit lekkers, een fles wijn, drinken voor de kinderen vind ik een passende prijs.

Bijzondere mooie ervaring!

11 december 2017 beoordeeld

De tijd staat hier stil, interieur zoals vroeger. geen menukaart maar louter verse gerechten die dezelfde dag klaargemaakt werden. pasta nog echt fatta in casa en met de hand volgens grootmoeders recept. Warm onthaal en zeer vriendelijk !

Danidubb, Owner's daughter van Trattoria Anita già della Moretta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Dear ewb90,
Thanks a lot for your feedback and we hope to see you again.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan ieder jaar naar Cupramontana op vakantie en ieder jaar kijken we er weer naar uit om hier te gaan eten! Tijdens ons verblijf gaan we zeker twee keer. Het eten is fantastisch, de beste lasagne en tagliatelle in de wijde omtrek! En ook nog handgemaakte pasta. De mensen zijn zo ontzettend lief altijd en behulpzaam! Ik begrijp al dat gezeur over prijzen niet, je krijgt heerlijk eten voor een prima prijs, zeker niet meer dan in andere restaurants. Wij gaan hier altijd graag heen en raden het ook iedereen aan. Ik hoop dat Jolanda en Bernardo dit nog lang blijven doen!

13 februari 2015 beoordeeld

voor Italiaanse begrippen, best aan de prijs, overigens heerlijk gegeten, t was helemaal vol, wle reserveren dus....

22 juni 2014 beoordeeld

Helaas werkt dit eethuis zonder een menu en zonder een prijslijst.
volgens onze info durft de baas zijn prijzen wel laten variëren.

Reizigers die Trattoria Anita già della Moretta bekeken, bekeken ook

Monte Roberto, Province of Ancona

Staffolo, Province of Ancona

Monte Roberto, Province of Ancona
Cupramontana, Province of Ancona

In Trattoria Anita già della Moretta geweest? Deel je ervaringen!