Beoordeeld op 21 maart 2020 via mobiele applicatie

Het resort is idyllisch gelegen aan een schoon, fijn zandstrand. Wij hadden de luxe 2 persoons kamer met een goede airco en een openlucht badkamer en een overdekt terras aan de voorkant. Het water komt niet uit een kraan maar uit venusschelpen. Het restaurant ligt op het strand op een verhoogd gelegen prieel met een palmbladeren dak. Het geheel is gelegen in een palmbomentuin die 's avonds sfeervol verlicht is. De bediening is uiterst vriendelijk en correct. Het restaurant heeft een uitgebreide kaart met ook veel westerse gerechten. Het ontbijt is uitgebreid en smaakvol. Gratis gebruik van ligbedden, strandlakens en kajaks.
Ondanks het coronavirus werden wij door de eigenaar hartelijk ontvangen. We konden gebruik maken van het nabijgelegen zwembad van het hotel.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Wat een toffe plek om te verblijven. Heerlijk eten en ook lekker ontbijt.
Dit was de mooiste badkamer, met een palmboom in midden, die we ooit hebben gekregen en de locatie aan het strand is erg mooi.
Er zijn geen winkels of dorpjes op loop afstand dus je moet met een tuk tuk of taxi. De eigenaar is zeer behulpzaam en regelt alles voor je.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 26 februari 2017 via mobiele applicatie

Gezellig hotel met héle leuke kamers. Lekker ontbijt en 's avonds heerlijk buffet met van alles. Verschillende keuze's van kamers, eenvoudig tot luxe. Aanbeveling: dolfijnen spotten om 8 uur in de morgen. Gewéldig!

Datum van verblijf: februari 2017
Keerthi N, Owner van Omeesha Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2017

Geachte heer mevrouw,

Hartelijk dank voor uw komst naar ons huis .. !! Veel dank voor sfeervolle beoordeling en uw goed hart. komen opnieuw voor meerdere dagen bij ons blijven ..
Ik wens je al het beste toe..!!
vriendelijke groeten

Beoordeeld op 11 februari 2017

Omeesha Beach ligt echt direct aan het strand, waarvan in de ochtend de boten vertrekken, die de toeristen naar de dolfijnen brengen.We konden de mooiste hut kiezen. Schoon, van alle gemakken voorzien, een eigen terrasje voor de deur, genieten met boeken uit de kleine bibliotheek.Thee of koffie werd door de vriendelijke boys naar het huisje gebracht, voor alle andere wensen waren de eigenaren doorgaans beschikbaar.
In het restaurant op het strand kon je de hele dag door lekkere dingen bestellen en sávonds van een heerlijke maaltijd genieten.Op de laatste avond werden wij met alle andere gasten verrast met een uitgebreid curry buffet, waarvoor de kok zeker een pluim verdient. De vriendelijkheid van het personeel en het bijzondere van de locatie onder de palmen , dicht bij zee in ons knusse hutje zullen we niet zo snel vergeten. Zo konden we ontspannen naar de regen kijken die, gelukkig voor de bevolking, later dan normaal met bakken uit de lucht viel. Prima plek, ook voor ouders met kinderen.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 11 januari 2016 via mobiele applicatie

Fijne plek aan een mooi strand. Als je een romantisch plek wilt met een mooi strand, een warme zee, een buitendouche en de nodige privacy en intimiteit dan is dit een plek die aan je verwachtingen zal voldoen. De stroomstoringen kunnen 'storend' zijn, maar dit staat los van de accommodatie. En ga mee op de dolfijnentrip. Het zijn er echt veel en de ruwheid van de zee valt relatief gezien mee in januari. Leuke tijd gehad hier.

Datum van verblijf: januari 2016