“Hier wil je stoppen tijdens je doorreis”
Beoordeling van Gasthaus Wirt in Strass

Gasthaus Wirt in Strass
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Gunskirchen
5 weken geleden beoordeeld

Afgelopen avond bij dit restaurant gegeten, wat een vriendelijke mensen daar om mee te beginnen. mijn vriendin en ikzelf gingen voor de stierenschnitzel de gepekelde versie van de schnitzel nou dit was dan ook echt een aanrader! voor nog geen 11 euro ligt je bord vol.

mochten wij ooit weer op doorreis zijn op deze route dan stoppen wij hier zeker weten nog een keer.

Datum van bezoek: augustus 2021
19 december 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Gasthaus Wirt in Strass bekeken, bekeken ook

Gunskirchen, Opper-Oostenrijk
Gunskirchen, Opper-Oostenrijk

In Gasthaus Wirt in Strass geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.