“Marijke en Luc waren hier”
Beoordeling van La Cote D'Or

La Cote D'Or
Reserveer een tafel
do 24/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 7 van 18 Restaurants in Chatillon-sur-Seine
Keukens: Frans
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben Eminem de canard gegeten (20€) was zeer goed van smaak. Voor herhaling vatbaar, ook een mooie locatie in de hof.

Datum van bezoek: augustus 2020

20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Traditionele keuken. Goed gegeten, maar de eigenaar van het hotel/restaurant sprak ons vrij ongepast aan waar we sliepen en hoeveel we betaalden en waarom we niet bij hem sliepen. Vonden wij ongepast

Datum van bezoek: juli 2020
10 oktober 2018 beoordeeld

Reeds een 5-tal keren bezocht op doorreis. De sfeer van vroeger in een mooi en verzorgd kader. Mooie keuze van verzorgde klassieke gerechten op niveau gebracht. Mooie wijnkaart.

Datum van bezoek: oktober 2018
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verstopt in het hotel vind je een binnentuin met nog lang zon maar voldoende schaduw door bomen. Bediening was op leeftijd en op onze avond had ze het erg druk maar wij waren niet gekomen voor een snelle hap en het eten was heerlijk. Het restaurant geeft je de indruk dat het al jaren in handen is van de zelfde familie. Geen gerechten die je standaard vind in Nederland. De kaasplank is een enorm dienblad met 15 verschillende kazen waar jezelf de drie lekkerste uitzoekt aan tafel.
Wij hebben het restaurant aangeraden aan de mensen om ons heen en raad het ook zeker jou aan.

Datum van bezoek: augustus 2018
18 oktober 2017 beoordeeld

Het is een beetje moeilijk te vinden..maar dan heb je ook wat! Een echte originele Bourgondische maaltijd.
De bediening is niet altijd even vriendelijk maar het verblijf is goed.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die La Cote D'Or bekeken, bekeken ook

Chatillon-sur-Seine, Cote d'Or

In La Cote D'Or geweest? Deel je ervaringen!