TripAdvisor
Vandaag geopend: 13:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fort La Latte

Fort La Latte heet eigenlijk Chateau de La Roche Goyon. Een deel wordt nog bewoond door de ... meer lezen

Beoordeeld op 4 september 2019
Sandrad4320
Oosterhout, Nederland
Super gaaf fort

Dit fort mag je niet missen echt heel gaaf zelfs mijn puber dochter vond het gaaf. Kom wel optijd ... meer lezen

Beoordeeld op 23 augustus 2019
Pamela H
München, Duitsland
via mobiele applicatie
Lees alle 1.272 beoordelingen

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi fort en heel goed gerestaureerd. Zeker een bezoek waard. Enige minpunt is dat er alleen gidsen in het Frans zijn.

Datum van activiteit: augustus 2018
andrewsmasbath, Propriétaire van Fort La Latte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Oyez Oyez TheOne58,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ​​"Raven" te verlaten na je bezoek aan ons kasteel.

Erg blij om te zien dat het werk dat we met onze teams doen wordt gezien en gewaardeerd door onze bezoekers die de muren van het fort binnenkomen.

We hebben elke dag van de week tours in het Engels.

Fort La Latte "La Roche Goyon" is bijna 300 dagen per jaar geopend met meer dan 1100 rondleidingen tijdens het seizoen.
Rondleidingen zijn van 1 april tot 30 september of op de website: lefortlalatte.com
Dank aan u, bezoekers, Elk jaar in de winter worden er zware renovaties uitgevoerd in het kasteel en zijn park.

Beoordeeld op 27 juni 2018 via mobiele applicatie

Een klein maar mooi fort te midden van prachtige natuur alsook geweldig uitzicht. De toegangsprijs was schappelijk. Ook goed toegankelijk voor kinderwagen.

Datum van activiteit: juni 2018
andrewsmasbath, Propriétaire van Fort La Latte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2018

Oyez Oyez Joost V,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een "Raven" te verlaten na je bezoek aan ons kasteel.

Erg blij om te zien dat het werk dat we met onze teams hebben gedaan, wordt gezien en gewaardeerd door onze bezoekers die het kasteel binnenkomen.

Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Fort la Latte fraai gerestaureerd kasteel circa 5 km wandelen langs de kust vanaf Cap Frehel. Het interieur van kasteel is voor een bescheiden prijs te bezichtigen. Vooral de lokatie en het uitzicht zijn adembenemend mooi.

Datum van activiteit: juni 2018
andrewsmasbath, Propriétaire van Fort La Latte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Oyez Oyez PD3S,

Beoordeeld op 20 mei 2018

Wij zijn vanop Cap Frehel te voet naar Fort La Latte gegaan. Dat is zo'n 5km (enkel).
Je kan het fort bezoeken voor 5,70 euro per persoon. Beklim de donjon om van het uitzicht te genieten.
Op de parking vind je toiletten en 200 meter verder is er een leuke creperie.

Datum van activiteit: mei 2018
andrewsmasbath, Propriétaire van Fort La Latte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2018

Oyez Oyez Cindy S,

Beoordeeld op 14 april 2018

We bezochten deze plaats als wandeling van Cap Frehel naar Fort La Latte. Cap Frehel was ons startpunt. We reisden met de auto in april. Er is een grote parking aan dit startpunt, heel dichtbij de vuurtoren. Aan de vuurtoren zelf kan je ook wel wat tijd doormaken. Er zijn mooi aangelegde uitkijkposten, daar staat ook vermeld waar je kan naar turen en welke vogels er kunnen voorkomen. Adembenemend mooi om rond je te kijken, vooral naar beneden kijken langs de kliffen...
Op deze plek zijn er geen faciliteiten om iets te eten of te drinken.
Er is wel een toilet.
De parking kostte ons 3 euro voor een ganse dag.
Wij zijn van hieruit gestart om de 5 km lange wandeling te doen naar Fort La Latte. Een heel mooie wandeling !!!! Ze maakt deel uit van de wereldwandelingen die met een rode en witte lijn aangeduid zijn op palen en bomen.
Mevrouw van de parking zei dat de wandeling "een uurtje" duurt... wij hebben er 2 uur overgedaan. We hebben dan ook veel foto's gemaakt en van het uitzicht genoten. Onderweg kwamen we mensen tegen die zorgden voor het onderhoud van het pad. Het pad is dus goed onderhouden. Alleen... op het eind, voorbij het punt dat je naar de parking van Fort La Latte stuurt, daar waren de plassen groot, weid en diep. We hielden er vuile wandelschoenen aan over. Oja,... je hebt best wel stevige schoenen nodig voor deze wandeling. Aan het eind bereik je het fort. Daar zijn we niet in geweest. We hebben wel lekker gegeten in de creperie aan de parking van Fort La Latte. Daarna hebben we dezelfde wandeling terug gedaan want de auto stond daar nog geparkeerd.
Voor ons was dit een heel geslaagde uitstap. We deden het wel bij mooi, klaar weer.
Voor ons was het een juiste keuze om te beginnen aan Cap Frehel omdat we niets van eten of drinken bij hebben, wij reizen licht ;). Aan Ford La Latte kan je wel eten en drinken. Daarom gebruikten we dat ook als keerpunt van de wandeling.

Datum van activiteit: april 2018
andrewsmasbath, Propriétaire van Fort La Latte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018

Hallo Marie-Kristine B,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ​​reactie achter te laten na je bezoek aan ons kasteel.

Dit jaar hadden we een zeer harde, regenachtige, winderige winter, daarom zijn er enkele zwembaden in de Gr 34! Het is ook de natuur! ;)

Little Rapel, er is geen plaats in het kasteel om te drinken en te eten.

Fort La Latte "La Roche Goyon" is bijna 300 dagen per jaar geopend met meer dan 1100 rondleidingen gedurende het seizoen.

De 10e verjaardag van de Médiévales du Fort La Latte, 7, 8 en 9 augustus 2018!

Vind ons op lefortlalatte.com, evenals Facebook, Twitter en Instagram.