Danny M.

lekker en correct.

Beoordeling van Maas Hotel-Restaurant
5,0 van 5 bollen10 feb 2024 beoordeeld
Zeer vriendelijke bediening. We kozen uiteraard voor de Schnitzel. Heel lekker gegeten voor een democratische prijs. De jeugdige obers zijn heel alert en voornaam. De kneipe gaat over in het restaurant. alles past hier samen. Hier komen we zeker terug.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
    0.5 km van Maas Hotel-Restaurant
    Roomservice
    11.5 km van Maas Hotel-Restaurant
    Meer hotels in Lutzerath bekijken
    Beoordeeld op 22 oktober 2023

Fijn hotel, vriendelijk personeel, hulpvaardig, ruime kamers, goed eten.
    We hadden een all in geboekt, met ontbijt avond eten en drinken tussen 17.00 en 24.00
    Eten was vers en mals, en ze kwamen de hele tijd vragen als ze zagen dat de glazen leeg waren of we nog wat wilde drinken.
    Bediening was super, en we kwamen niks te kort.

Datum van verblijf: oktober 2023
    Beoordeeld op 13 juli 2023

We hebben daar alleen gegeten. Geluncht maar ook gedineerd. De bediening was super het eten lekker en de prijs redelijk. Aldaar hebben ze lekkere notenlikeur. Een lekker afzakkertje dus. Wanneer we terug in de buurt weer komen zullen we zekerweten aldaar weer terug gaan.

Datum van verblijf: juli 2023
    Beoordeeld op 2 december 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Aardige mensen. Mooie kamer. En erg lekker eten. Lutzerath ligt centraal in de Eifel. Er is hier echt heel veel te zien en te wandelen. De koud watergeyser in Wallenborn vonden wij een topper. Maar ook de vele bronnen met drinkwater met goede krachten voor de gezondheid. De wandelingen rond de vulkaanmeren. Dr lavabommen. Hotel restaurant Maas in Lutzerath is echt een hele goede plek om de Vulkaneifel te ontdekken.

Datum van verblijf: december 2022
    Beoordeeld op 28 september 2022

Prima hotel ,hadden een mooi appartement met alles op en aan .Heel vriendelijke uitbater zeker zelf niet vies van werken, droeg onze valies nog tevoren naar ons appatement.Het eten, ontbijt zowel als avondeten was gewoon fantatisch ,wij gaan zeker terug

Kamertip: Kamers in de bijjgebouwen hebben zeker geen straatlawaai
    Datum van verblijf: september 2022
    Beoordeeld op 1 september 2019

Het door ons gekozen 4 daags arrangement op basis van halfpension heeft zeker voldaan aan onze verwachtingen en dat is mede te danken aan de goed verzorgde maaltijden.
    Wij hadden een kamer op de tweede verdieping, aan de achterzijde, dus lekker rustig, ruim en netjes met zelfs een klein keukentje en goede bedden.
    Het ontbijt was uitstekend verzorgd en alles was in meer dan voldoende mate aanwezig. Het diner bestond uit 4 gangen en dat was in ons geval, in combinatie met een bescheiden lunch overdag gedurende onze wandelingen in de buurt, niet alleen zeer gevarieerd maar ook smaakvol en lekker met opnieuw niet bescheiden porties vlees en/of vis. Na een soepje hadden wij als voorgerecht o.a. gebakken camembert met toast, champignons met geroosterde tomaat en sla, alsook nudels met Pfefferlinge.
    Als hoofdgerecht kregen wij o.a. voorgeschoteld: Varkensvlees-medaillons met aardappel croquetjes en gesmoorde groentes, een super portie cordon blue met frietjes en frisse salade van het buffet en een op ons verzoek aangepaste versie kippenborst met geroosterde paprika. Ook de desserts met o.a. ijs in diverse varieteiten, abrikozengebak en Apfelstrudel met choco ijs en room waren voortreffelijk.
    Hierbij dronken wij een rode droge Dornfelder uit de streek en een witte droge, Hochgewachs Riesling van Weingut Alfred Kallfelz uit 2017; een prima combinatie.
    Samengevat een prima (familie)hotel met nette kamers en een zeer goede keuken.

Kamertip: Kamer aan achterzijde hotel zijn een stuk rustiger; er is geen lift in het botel! Het ijskastje "zoemde" een beetje.
    Datum van verblijf: augustus 2019