“Prachtig terras en heerlijk eten”

Weinstube Kriebs, Winzerstubchen
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Brauneberg
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet tijdig reserveren want het zit hier altijd vol. Leuk ingericht restaurant met terras aan de overzijde van de straat, bij een overigens erg leuke interieurwinkel. Terras is ook gezellig ingericht met veel potten en op planten en accessoires. Voldoende ruimte tussen de tafels. De gamba's vooraf smaakten prima, lekker heet zowel van smaak als van temperatuur. Mooi opgemaakte borden. Vriendelijke, vlotte bediening. Ondanks het warme weer hebben we hier heerlijk gegeten (er waren ook veel parasols).

Datum van bezoek: augustus 2020

25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga er voor mijn plezier niet nog een keer heen. De uitbater heeft slechts 1 keer een glimlach laten zien, nl toen hij een groep personen nee kon verkopen. Hij nam ook niet de moeite om te vragen of alles naar wens was.
Eten was redelijk en serveerster vriendelijk maar die chagrijn bleef me het langst bij.

Datum van bezoek: oktober 2018
20 juni 2017 beoordeeld

Iets duurder dan de doorsnee restaurant in de buurt , maar trendy interieur en zeer lekkere en mooie borden . De kwaliteit van de steak en de lamssneden waren voortreffelijk. Er werd op onze vraag een droge rode wijn van de streek geserveerd die verwonderlijk nog lekker was ook ! Moeselwijn is vooral gekend voor de witte wijn ;
Het aanbevolen waard . Zeer vriendelijk personeel en fijne keuken !

Datum van bezoek: juni 2017
9 juni 2017 beoordeeld

eten was goed voor die prijs maar omdat ze eigenlijk vol zaten moesten we ergens gaan zitten waar een plaatsje was gemaakt voor ons maar dat hebben we op de koop toegenomen anders moesten we weer naar dat andere restaurant waar het eten niet goed was
omdat in het hotel waar we overnachten dineren niet kon, moesten we elke avond op zoek naar een restaurant
de andere restaurants moest van te voren gereserveerd zijn maar op de dag van aankomst gaat dat meestal niet meer

Datum van bezoek: mei 2017
10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanbeveling van onze b&b zijn we hier langs geweest. Eten is voortreffelijk, ook een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.
Voor 75€ kan je hier met 2 personen zeer goed eten. Aperitief en drank bij het eten inbegrepen. Zelf heb ik als voorgerecht de gamba's genomen en als hoofdgerecht de kip met pasta. Verse pasta met een lekker sausje. We vonden het zo goed dat we direct geboekt hebben voor de volgende dag. Enige minpuntje zijn de wijnen. Voor wie de typische Duitse moezelwijn lust geen probleem. Anders neem je best een biertje.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Weinstube Kriebs, Winzerstubchen bekeken, bekeken ook

In Weinstube Kriebs, Winzerstubchen geweest? Deel je ervaringen!