Eddy’s Bioluminescent Reserve

Rijmenam, België
via mobiele applicatie
Lees alle 63 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Paquera
Bioluminescent Kayak Tour
78 beoordelingen
vanaf 35,90 US$
Tours naar Isla Tortuga
14 beoordelingen
vanaf 138,47 US$
vanaf 138,47 US$
Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

Op de bonnefooi naar Eddy’s huis gereden en gevraagd of we de tour dezelfde avond konden doen. Allemaal geen probleem. Zeer vriendelijk en had nog een plekje voor onze 4x4 met daktent, mochten gebruik maken van de douche en toilet zonder extra te betalen. De tour duurt 1,5 uur en begint rond 17 uur. Fantastisch natuurverschijnsel en zeker de moeite waard, omhoogkijkend zagen we nog een satellite train (mogelijk van SpaceX?!:) kortom, zeker de moeite waard!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 16 maart 2020