TripAdvisor
Joyeuse
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Gezellig ondanks de regen”
Beoordeling van Ginko Biloba

Ginko Biloba
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Restaurants in Joyeuse
14 augustus 2018 beoordeeld

We gingen bij Ginko Biloba eten met heel de familie tijdens onze vakantie. Het restaurant (enkel buiten) bevindt zich in een heel mooie tuin. Spijtig genoeg regende het tijdens ons bezoek. Onze de tenten zaten we wel droog, maar het weer nam wel wat weg van de charme van het restaurant. Er kwam heel wat op tafel. Met twee kozen we voor tapas en die waren super. Mijn vrouw ging voor een 'schotel' en ook bij haar enkel positieve geluiden. De schoonouders kozen het menu en waren ook tevreden al zou ikzelf bij Ginko Biloba niet voor het menu gaan. Vooral het hoofdgerecht (kip met rijst) leek me wat mager.

De kaart is sowieso niet heel ruim, maar dat is niet nodig.

Al bij al is het restaurant zeker een aanrader. Het eten is meer dan lekker, de bediening vriendelijk en de sfeer zelfs bij regen leuk.

Datum van bezoek: augustus 2018

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier voor de 2e keer gaan eten, heel lekker en gezellig.
De menu van de chef is zeker een aanrader.
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2018
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer gezellig terras en lekker eten (de menu genomen met groene curry)

De bediening was zeer vriendelijk en vlot.

Datum van bezoek: juli 2017
8 augustus 2016 beoordeeld

het restaurant valt op aan de buitenkant door de grote moderne naamplaat. maar als je binnengaat volgt de echte verrassing je komt op een groot gezellig terras. waar het heel aangenaam vertoeven is. ook het personeel is er zeer vriendelijk.
je kan er tapas eten maar ook salades en hoofdplats. wij hadden de tapas en waren één voor één super lekker. ook de cocktails en de belgische biertjes smaakten.
zeker een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2016
4 augustus 2016 beoordeeld

Als men vanaf straat naar binnen wandelt, is het verassend binnenkomen op een heel mooi open binnenterras.
We aten er lekkere streekproducten, opgeluisterd door live muziek.
Zeer leuke avond gehad!!

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Ginko Biloba bekeken, bekeken ook

In Ginko Biloba geweest? Deel je ervaringen!