Yvonne C
Sneek, Nederland

Een fantastisch hotel

Beoordeling van Casa León Royal Retreat
5,0 van 5 bollen15 nov 2023 beoordeeld
Het hotel is prachtig gelegen, rustig en met een fantastisch uitzicht richting de kust. Het is een kleinschalig hotel met een persoonlijke sfeer, goede verzorging en heerlijk eten. Huurauto inderdaad wel nodig. Diverse mooie golfbanen op 30 minuten rijden.
Datum van verblijf: november 2023
Kamertip: Huurauto wel handig.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 16 nov 2023
Beste Ycerno,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling en voor uw hoge waardering.
Het is een groot genoegen voor ons om te lezen dat we in staat waren om u tevreden te stellen in elk aspect van uw ervaring in Casa León Royal Retreat. Uw positieve feedback laat ons zien dat we op de goede weg zijn en dient als een grote motivator voor ons team.
We zullen jullie allemaal graag snel weer verwelkomen.
Met vriendelijke groeten van Monte Léon.
Casa Léon Team

6.8 km van Casa León Royal Retreat
6.6 km van Casa León Royal Retreat
Meer hotels in Monte Leon bekijken
Beoordeeld op 12 april 2023

Het hotel was rustig de medewerkers heel erg behulpzaam. De bediening in het restaurant door de dames was heel erg goed. Bij het ontbijt ontbrak het aan niemand. Als ik een minpunt mag noemen is dat de wifi verbinding. In 2019 las ik in een review dat dit ook al een probleem was, maar dat probleem is nog steeds niet verholpen. We willen graag nog een keer teruggaan, maar dan moet de wifi wel veel beter zijn. Vooral om te kunnen werken voldoet het absoluut niet!

Kamertip: Een auto heb je wel nodig om vanuit dit hotel het eiland te verkennen om zoals wij naar de golfbanen te rijden!
Datum van verblijf: maart 2023
das Casa León Team, Gästeservice/Empfang van Casa León Royal Retreat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2023

Beste Jose,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te geven op TripAdvisor.
Wij zijn blij te lezen dat u van onze gastronomie heeft genoten en dat de rust van onze faciliteiten u momenten van rust en ontkoppeling heeft geboden.
Het spijt ons te lezen dat de Wi-Fi verbinding niet aan uw wensen voldeed. Glasvezel komt dit jaar naar Monte Leon; we hopen dat u er tijdens uw volgende verblijf bij ons gebruik van kunt maken.
We kijken ernaar uit om u binnenkort weer te zien en sturen u

Beste groeten van Monte León!
Uw Casa León Team

Beoordeeld op 3 april 2023

Wij verbleven in dit oord van rust, relaxte sfeer, mooi ruime kamer met Panorama zicht. Het ontbijt is niet ruim van keuze maar dat is absoluut niet erg, de kwaliteit is uitstekend en Sarah is super gedienstig en heel vriendelijk. Wij verbleven op basis van half pension en de 4 gangen maaltijden ‘s avonds waren van prima kwaliteit, goed gevarieerd en geserveerd door top personeel. Nadja is echt een topper! Het zwembad is goed verwarmd en de jacuzzi zalig. De fitness is in open lucht en voorzien van alle noodzakelijke toestellen voor een goede sessie. Het ontspanningslokaal met snookertafel, 3 kickertafels en tafeltennis is top. alleen aan de WiFi kwaliteit moet dringend iets gedaan worden, want die werkt héél traag😞 maar we onthouden vooral dat we van een zalige vakantie genoten hebben in Casa Leon👌

Datum van verblijf: maart 2023
das Casa León Team, Guest Services / Front Office van Casa León Royal Retreat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2023

Beste Erik,

Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van Casa León Royal Retreat voor uw vakantie op Gran Canaria en voor uw vriendelijke woorden.

Het is een groot genoegen voor ons om te lezen dat u een fijne ervaring bij ons heeft gehad en vooral van ons eten heeft genoten. We zijn ook verheugd te lezen dat u genoten heeft van onze vrijetijdsfaciliteiten.
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden richting Sarah en Nadja; we zijn het met je eens, ze doen geweldig werk!
We zullen allemaal meer dan blij zijn om u zo snel mogelijk weer te verwelkomen.

Vriendelijke groeten uit Monte Leon.
Casa Leon-team

Beoordeeld op 24 oktober 2019

Wat moet ik nog toevoegen aan alle loftuitingen die er al geschreven zijn!
Hooguit één ding: telefoon-ontvangst is slecht tot afwezig. Weliswaar is dit iets waar het hotel geen invloed op heeft, is dus hen niet aan te rekenen...
Anderzijds vonden wij dit ook niet echt erg, draagt bij aan de rust en atmosfeer in het hotel. Voedsel en staf zijn voortreffelijk, kamer eveneens.

Kamertip: Basic kamers zijn zeker voldoende; uitzicht is dan weliswaar niet echt je-van-het!
Datum van verblijf: oktober 2019
MarinaMahlerCasaLeon, Leiter Gästebetreuung van Casa León Royal Retreat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2019

Hallo Ronald B.

als we onze prachtige glasvezelverbinding krijgen, zal de kwaliteit van de telefoon nog beter zijn.
Wat we tot dan altijd kunnen bieden: Rust en stilte.
Voor onze geweldige gasten zoals u.

Met vriendelijke groeten van Monte Leon
het team van Casa León

Beoordeeld op 20 december 2018

Toplocatie voor rustzoekers met zeer vriendelijk personeel. Het Hotel is stijlvol maar toch relax. het personeel is gewoon gemotiveerd om je te helpen genieten. De bergtuin met exotische begroeiing biedt talrijke rustplaatsjes.
Ontbijt is gewoon top en dinner is dat ook. Iemand vegetarisch ? geen probleem, de menu wordt flexibel en lekker aangepast.

Datum van verblijf: december 2018
MarinaMahlerCasaLeon, Manager van Casa León Royal Retreat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2019

Dear Fifournik,
Thank you for your kind feedback. We are very pleased to read your words about our beautiful Casa Leon and will be happy to tell the kitchen and our service staff about your praise.
We hope to welcome you at Casa León again soon.
Kind regards
Marina Mahler

6 dagen geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juli 2024
das Casa León Team, Guest Services / Front Office van Casa León Royal Retreat, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden