“Sublieme en heerlijke ervaring, niet goedkoop maar zijn geld zeker waard.”
Beoordeling van Pastorale

Pastorale
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Reet
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
31 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelfs met een kritische ingesteldheid wordt het moeilijk om negatieve punten aan te halen: zowel het interieur met kunst van o.m. Arne Quinze, de bediening (die helemaal niet stijf maar opvallend vlot én tegelijk ook professioneel was) als (uiteraard) het eten en de drankjes: allemaal superieur en absoluut TOP! Wij hebben gekozen voor het 7-gangen biotoop-menu. Uitschieters voor ons waren de mocktail op basis van amandelen en gingerbeer, de 3 soorten boter die aan tafel voorgesteld en bereid werden, het dessert waarin het ‘bloemstukje’ verwerkt werd en het bonusdessertje bij de koffie met finaal nog de chocoladetruffel (waarvan dat woord de kwaliteit oneer aandoet). Superlekker allemaal! Wij hebben enorm genoten van een culinaire topavond!

16 maart 2022 beoordeeld

Het menu dat we gisteren voorgeschoteld kregen was van het begin tot het einde smakeloos. Dit was geen 2 * Guide Michelin waardig. We zullen dan de eerst volgende tijd niet terugkeren.

12 maart 2022 beoordeeld

Bij aankomst word je verwelkomd op een vriendelijke professionele manier en begeleid naar je tafel in een mooi trendy/klassiek interieur met aandacht voor detail.
Wij namen het 5 gangen menu "Luncheon". Van begin tot einde allemaal zeer smaakvolle gerechtjes. Een leuk detail is de aandacht voor groenten doorheen het menu; ook allemaal zeer smaakvol gebracht.
Het wijnarrangement is correct geprijsd en ik vond het allemaal zeer lekkere wijnen. Mijn vrouw nam de niet-alcocholisch begeleidende dranken en deze waren ook van een zeer goed niveau; wat mij betreft beter dan in vele andere sterrenzaken.
Zeker een aanrader en zijn sterren waard.
Dank u wel voor deze mooie belevenis.

27 februari 2022 beoordeeld

We hebben genoten van het eten en de ambient van dit restaurant. De bediening verliep een beetje stuntelig in het begin maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Personeel is extreem vriendelijk. Speciaal compliment voor de "boterman". Het eten heeft zeker niet teleur gesteld. We waren aangenaam verrast door het speciaal aanbod voor aangepaste non alcoholische dranken. Hier werd heel veel moeite voor gedaan en de drankjes waren echt wel bijzonder. Het arrangement van de exclusieve wijnen heeft ons heel erg bekoord. Ondanks het lekker eten hadden we net iets meer verwacht van een 2-sterren restaurant. Maar het blijft een aanraden.

Datum van bezoek: februari 2022
22 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening. Zeker niet te stijf. Een grapje kon er zeker wel af.
Zeer lekker combinaties en zeker voldoende.
Aangenaam kader

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die Pastorale bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Pastorale geweest? Deel je ervaringen!