“Mooie gezellige zaak - TOP beleving.”
Beoordeling van Pastorale

Pastorale
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Reet
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
12 maart 2022 beoordeeld

Bij aankomst word je verwelkomd op een vriendelijke professionele manier en begeleid naar je tafel in een mooi trendy/klassiek interieur met aandacht voor detail.
Wij namen het 5 gangen menu "Luncheon". Van begin tot einde allemaal zeer smaakvolle gerechtjes. Een leuk detail is de aandacht voor groenten doorheen het menu; ook allemaal zeer smaakvol gebracht.
Het wijnarrangement is correct geprijsd en ik vond het allemaal zeer lekkere wijnen. Mijn vrouw nam de niet-alcocholisch begeleidende dranken en deze waren ook van een zeer goed niveau; wat mij betreft beter dan in vele andere sterrenzaken.
Zeker een aanrader en zijn sterren waard.
Dank u wel voor deze mooie belevenis.

Datum van bezoek: maart 2022

27 februari 2022 beoordeeld

We hebben genoten van het eten en de ambient van dit restaurant. De bediening verliep een beetje stuntelig in het begin maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Personeel is extreem vriendelijk. Speciaal compliment voor de "boterman". Het eten heeft zeker niet teleur gesteld. We waren aangenaam verrast door het speciaal aanbod voor aangepaste non alcoholische dranken. Hier werd heel veel moeite voor gedaan en de drankjes waren echt wel bijzonder. Het arrangement van de exclusieve wijnen heeft ons heel erg bekoord. Ondanks het lekker eten hadden we net iets meer verwacht van een 2-sterren restaurant. Maar het blijft een aanraden.

Datum van bezoek: februari 2022
22 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening. Zeker niet te stijf. Een grapje kon er zeker wel af.
Zeer lekker combinaties en zeker voldoende.
Aangenaam kader

Datum van bezoek: januari 2022
13 januari 2022 beoordeeld

Het was al een tijdje geleden dat we er voor het laatst waren.
Maar vandaag was het een wonderlijk schot in de roos: sfeer, bediening,
en elke schotel bleek een verrassing.

Proficiat aan het team dat ons zo een goede ervaring bezorgde.

Datum van bezoek: januari 2022
24 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke en attente bediening, op niveau van een sterrenrestaurant, en héél fijn dat er ook een grapje afkon!
Heel mooi afgewerkte gerechtjes, sommige echter met een wat zuriger smaakje, niet echt mijn voorkeur. Het smakenpallet kon volgens mijn persoonlijke smaak beter.
Lekkere aangepaste wijnen, mogelijk met een BOBformule.

Datum van bezoek: oktober 2021

Reizigers die Pastorale bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Pastorale geweest? Deel je ervaringen!