“Zalig genieten op een unieke plek”
Beoordeling van De Zaligheid

De Zaligheid
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Leisele
9 april 2018 beoordeeld

Dit gezellig restaurant is onlangs verhuisd naar de eigen woning, te midden van de Vlaamse velden. De woning is mooi gerenoveerd, je ziet dat de mensen er ook wonen want is met de grootste zorg afgewerkt. De witte muren met warme houtaccenten stralen rust uit en door de grote ramen kan je intens kan genieten van de vergezichten over de velden. Ook culinair is het genieten geblazen. Prijs/kwaliteit brengen ze een (h)eerlijke keuken! Specialiteit des huizes is paling, maar de suggesties mogen er ook zeker wezen! Meneer staat in de keuken, mevrouw in de zaal, hierdoor hangt er een leuke familiale sfeer. Zeker een aanrader voor mensen die de drukte van de kust eens willen ontlopen!

Datum van bezoek: april 2018
annemie d, Eigenaar van De Zaligheid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Bedankt voor uw leuke beoordeling
Grtjs
Annemie

19 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het gezellige restaurant ligt temidden van de Vlaamse velden. De hoeve is omgebouwd naar een huiskamerrestaurant en straalt huiselijke gezelligheid uit. De eigenaars zijn uitermate vriendelijk en het eten was uitstekend. We namen de suggesties en die zijn zeker een aanrader. De overige gerechten op de redelijk kleine kaart zagen er ook zeer lekker uit. Het wijntje was voortreffelijk. Wij komen zeker en vast terug!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die De Zaligheid bekeken, bekeken ook

Stavele, West-Vlaanderen
Alveringem, West-Vlaanderen

Alveringem, West-Vlaanderen
Lo-Reninge, West-Vlaanderen

In De Zaligheid geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.