Beoordeeld op 29 oktober 2022

Voor ons was het de tweede keer dat wij in Lafarques 2 nachten met culinaire ervaring hebben mogen meemaken. Het hotel is uiterst mooi gelegen in een enorm en fantastische domein. In augustus hebben wij genoten van het prima zwembad en in oktober van de prachtige herfst. Het Team van Lafarques is uiterst vriendelijk en gedienstig. De kamer(s) waren zeer ruim en van alle comfort voorzien. Cullinair is het ongelooflijk hoe de Chef in staat is om niet alleen prachtige gerechten te serveren, maar ook elk gerecht heeft een explosie van verschillende smaken. Aan te raden is ook de prima wijn-selectie. Bij elk gerecht is een aangepaste wijn, waar over nagedacht is, waardoor je, net zoals bij de gerechten, een mooie variatie van smaken krijgt. Ook is het zeer aangenaam dat stafleden uit de keuken sommige gerechten zelf komen toelichten, hetgeen hun betrokkenheid benadrukt. Na elke nacht, wacht er een uitgelezen ontbijt, met een grote selectie van verschillende bijgerechten, Ook leuk dat de Chef elke morgen een paar verse pannenkoeken serveert. Voor ons is het niet te begrijpen waarom Lafarques nog geen Michelin ster heeft verkregen. Hebben in de wereld Michelin bekroonde hotels en restaurants bezocht, dewelke nog lang niet op het niveau van Lafarques komen. Hebben al voor de kerstdagen 2022 gereserveerd en wij kijken er met verlangen naar uit waarmee wij verrast zullen worden. Zoals sommige commentaren terecht onderstrepen, is de prijs niet van de laagste, maar is de kwaliteit zeker waard. Misschien wel goedkopere locaties te vinden, maar dan is de vraag wat de algemene kwaliteit is. Wij zullen zeker in de komende jaren graag nog teruggaan. Hartelijk dank aan het hele team om ons verblijf naar een absolute top te brengen. Met vriendelijke groeten, Renée en Richard Schaap

Kamertip: neem wandelschoenen mee; is de moeite het domein te verkennen
Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 23 augustus 2020

Wij verbleven in dit stijlvolle hotel voor 3 nachten, in één vd 3 suites.
Wat ons aantrok was het prachtige groene kader, de rust, de airco (het waren bloedhete dagen), het mooie gebouw in Normandische stijl, het culinaire arrangement.
Bij mooi weer kan je lunchen en dineren op het terras vh hotel met aangenaam zicht op de wijdse tuin.
Heel tevreden over dat alles, met speciale vermelding voor het vriendelijke personeel en de kok die origineel gepresenteerde menu's klaar maakt en deze telkens ook persoonlijk komt voorstellen.
Een aan te bevelen super verblijf!
Niet goedkoop, maar het waard...

Datum van verblijf: augustus 2020
Informations Lafarques, Directeur général van Lafarques, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2020

Het was een genoegen U te ontvangen.

Wij zijn blij te horen dat U uw verblijf, het kader en het eten heeft geapprecieerd.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 20 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn in Augustus 3 nachten in Lafarques geweest. Wat hebben wij genoten van deze dagen. Kamer 5 was mooi ,schoon en compleet. Grote dikke handdoeken en badjassen . Leuk klein balkonnetje met stoeltjes. Als ik toch iets moet zeggen wat beter kan dan is het de douche. Weinig power uit de regendouche.
Er was koffie en thee op de kamer en een klein koelkastje. Geweldig uitzicht.
Ontbijt was compleet en goed verzorgd.
Door de corona maatregelen bediening aan tafel , maar prima geregeld.
Een heel groot plus punt is toch wel het zwembad het was 35 graden toen wij er waren dus zwemmen was heerlijk.
De laatste avond hebben wij in het restaurant gegeten. Het was een heerlijke zwoele avond . Wat kan de chef-kok goed koken. Lekker wijntje erbij
Wel aardig aan de prijzige kant

Datum van verblijf: augustus 2020
Informations Lafarques, Directeur général van Lafarques, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2020

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 18 november 2019

Mooi hotel in een nog mooier kader. Ruime suite op gelijkvloers met alle comfort. Misschien is het hotel voor sommigen te rustig maar voor anderen een ultieme aanrader. Het personeel is zeer vriendelijk en heel inschikkelijk.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 20 februari 2019

Slechte ontvangst, we kregen alleen de sleutel van de kamer en voorts moesten we zelf de bagage naar de kamer brengen zonder een woordje uitleg.....
Het eten was zeer matig en het wijn arrangement was gewoon schandalig duur.
Bij het 4 - gangen menu kregen we 3 glaasjes ordinaire wijn die slechts voor 1/4de gevuld waren en dit voor 32 Euro per persoon. Voor de kamer betaalden we 255 Euro in plaats van de 225 Euro vermeld op de site.
Wanneer we het ontbijt reeds beeindigd hadden kwam men vragen of we een omelet en gerookte zalm wilden.....De kaas op het buffet was oud en nodigde niet uit om er een stukje van te nemen....
De receptie en de bediening aan tafel verliep in eentalig Frans.
Een vriendschappelijke bediening is anders....een 4 - sterren hotel/restaurant onwaardig.
De brochure op de kamer alleen in het Frans waaruit ik besluit dat klanten die andere talen spreken niet welkom zijn.
DIT WAS EEN VERBLIJF MET EEN WRANGE NASMAAK, zeker niet voor herhaling vatbaar.

Kamertip: de kamer op het gelijkvloers heeft geen gordijnen aan het venster, men kan gemakkelijk binnen kijken. Geen privacy.
Datum van verblijf: februari 2019
Lafarques, Directeur général van Lafarques, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Het was een genoegen U te ontvangen.

Wij hebben goede nota van uw opmerkingen genomen. Het spijt ons dat U uw verblijf en het diner niet heeft geapprecieerd.

Aangezien het de Valentijnsdag was, was het niet dezelfde prijs.

De Directie