Orbitz.com
eDreams
Travelocity
FindHotel
Beoordeeld op 20 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn in Augustus 3 nachten in Lafarques geweest. Wat hebben wij genoten van deze dagen. Kamer 5 was mooi ,schoon en compleet. Grote dikke handdoeken en badjassen . Leuk klein balkonnetje met stoeltjes. Als ik toch iets moet zeggen wat beter kan dan is het de douche. Weinig power uit de regendouche.
Er was koffie en thee op de kamer en een klein koelkastje. Geweldig uitzicht.
Ontbijt was compleet en goed verzorgd.
Door de corona maatregelen bediening aan tafel , maar prima geregeld.
Een heel groot plus punt is toch wel het zwembad het was 35 graden toen wij er waren dus zwemmen was heerlijk.
De laatste avond hebben wij in het restaurant gegeten. Het was een heerlijke zwoele avond . Wat kan de chef-kok goed koken. Lekker wijntje erbij
Wel aardig aan de prijzige kant

Datum van verblijf: augustus 2020
Informations Lafarques, Directeur général van Lafarques, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2020

Geachte Heer,

Het was een genoegen U te ontvangen.

Wij zijn blij te horen dat U uw verblijf, het kader en het eten heeft geapprecieerd.

Fijne dag

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 18 november 2019

Mooi hotel in een nog mooier kader. Ruime suite op gelijkvloers met alle comfort. Misschien is het hotel voor sommigen te rustig maar voor anderen een ultieme aanrader. Het personeel is zeer vriendelijk en heel inschikkelijk.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 20 februari 2019

Slechte ontvangst, we kregen alleen de sleutel van de kamer en voorts moesten we zelf de bagage naar de kamer brengen zonder een woordje uitleg.....
Het eten was zeer matig en het wijn arrangement was gewoon schandalig duur.
Bij het 4 - gangen menu kregen we 3 glaasjes ordinaire wijn die slechts voor 1/4de gevuld waren en dit voor 32 Euro per persoon. Voor de kamer betaalden we 255 Euro in plaats van de 225 Euro vermeld op de site.
Wanneer we het ontbijt reeds beeindigd hadden kwam men vragen of we een omelet en gerookte zalm wilden.....De kaas op het buffet was oud en nodigde niet uit om er een stukje van te nemen....
De receptie en de bediening aan tafel verliep in eentalig Frans.
Een vriendschappelijke bediening is anders....een 4 - sterren hotel/restaurant onwaardig.
De brochure op de kamer alleen in het Frans waaruit ik besluit dat klanten die andere talen spreken niet welkom zijn.
DIT WAS EEN VERBLIJF MET EEN WRANGE NASMAAK, zeker niet voor herhaling vatbaar.

Kamertip: de kamer op het gelijkvloers heeft geen gordijnen aan het venster, men kan gemakkelijk binnen kijken. Geen privacy.
Datum van verblijf: februari 2019
Lafarques, Directeur général van Lafarques, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Geachte Heer,

Het was een genoegen U te ontvangen.

Wij hebben goede nota van uw opmerkingen genomen. Het spijt ons dat U uw verblijf en het diner niet heeft geapprecieerd.

Aangezien het de Valentijnsdag was, was het niet dezelfde prijs.

Fijne dag

Beoordeeld op 11 februari 2019 via mobiele applicatie

We zijn met ons gezin (kids van 4,5 en 1,5 jaar) een nachtje gaan logeren in Lafarque. Kamers waren zeer verzorgd, proper en gezellig ingericht. Ook hadden ze een mooi gedekt babybedje voorzien. Indien we dat wensten, konden de kids eten op de kamer (roomservice) en wij achteraf in het restaurant. Diner ‘s avonds was zeer lekker! Ook gezellig dat je apero en koffie kan nemen in het salon. Het ontbijt ‘s ochtends was ook heel verzorgd en alles was aanwezig. Enige minpuntje is dat ze geen kinderstoel hebben voor de kleintjes. Anderzijds zijn ze wel zeer kindvriendelijk.
Zeker een aanrader, temeer omdat het hotel gelegen is in een mooi park.

Datum van verblijf: februari 2019

Geachte Mevrouw,

Wij danken U voor uw advies op Tripadvisor.

Het was een genoegen voor ons uw familie en U te ontvangen.

Wij zijn blij te horen dat U uw verblijf en het diner heeft geapprecieerd.

Wat de kinderstoel betreft, hebben wij goede nota van uw opmerking genomen.

Wij danken U nog een keer.

Tot binnenkort

Fijne dag,

Beoordeeld op 30 december 2018

Kerstavond gevierd met de familie in Lafarques, 5 sterren Relais et Châteaux in de serene sfeer van een uitgestrekt bosrijk park. Professionele en vriendelijke ontvangst, prachtige ruime kamers en suites met alle charme, comfort en faciliteiten, zicht op het park. Aparte douche en WC, dubbele wastablet, koffiefaciliteiten, TV, safe en frigo. Fles wijn, pralines en fruit schaal als ontvangst bij het betreden van de kamer. Bijzonder sfeervol, men voelt zich meteen thuis. Er zijn 9 kamers en suites in totaal. Gastronomische keuken onder leiding van chef Olivier Tucki : moderne en traditionele keuken met een keuze uit streekproducten, verfijnde bereidingen en uiterst originele presentatie. De porties van het Kerstmenu waren echter bijzonder klein, dit moet herzien worden. Iedere gang was een hapje, geen volwaardige portie. Uitgebreid wijnassortiment. Gezellige privé salons om het aperitief of koffie te nemen. Heerlijk ontbijtbuffet met mogelijkheid om eieren, omelet naar wens te bestellen. Er werden pannenkoeken geserveerd. De ideale manier om de dag te starten en Kerstgeschenken uit te delen. Prachtig zonneterras en mogelijkheid om te wandelen in het 13 hectaren park. Er zijn ook paarden, ezels, geiten en een lama! Een paradijs in de Ardennen halfweg tussen de thermen van Spa en van Chaudfontaine.

Kamertip: Ontzettend genoten van kamer 5 met klein terras en zicht op het park.
Datum van verblijf: december 2018

Geachte Mevrouw,

Het was een genoegen U te ontvangen.

Wij zijn blij te horen dat U uw verblijf, het onthaal en het ontbijt heeft geapprecieerd.

W hebben goede nota van uw opmerking genomen.

Tot binnenkort