TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 29 december 2016 via mobiele applicatie

Niets op aan te merken. Allemaal tip top in orde. Het ontbijt was prima. De gastheer probeert met elk ontbijt te variëren en zoveel mogelijk lokale producten aan te bieden. Zeer vriendelijke man. Helaas valt er 's avonds niet veel te beleven in het hotel of in het dorp, dat vond ik persoonlijk jammer. Wel uiterst rustig, omgeven door natuur. Kamer ook voldoende ruim met grote ramen. Tevreden!

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 29 augustus 2016 via mobiele applicatie

In één woord: zalig!

We zijn enorm enorm aangenaam verrast.
Toffe omgeving. Rust & natuur. Het dorpje is mega pittoresk.

De meneer was mega gastvrij. We waren te vroeg aangekomen, maar de kamer was vrij. Dus we mochten er al in.

De kamer was net en ruim genoeg. Met minibar.

Hij gaf ons tips over de omgeving. Mooie uitgestippelde wandelingen. Toffe plekjes waar we met de honden ook iets konden gaan eten.

Het ontbijt was top!
Super fijn dat er locale producten waren.
Yoghurt met confituur. Kazen en vlees iit de streek. Verschillende types brood en koekjes.
Je eitje kon je kiezen hoe je die wou.
Je kon hem niks teveel vragen.
Verschillende soorten cornflakes en zoetigheden. Top top top!

Het hotel is vrij klein. En ook de eetkamer is klein. Maar de service is mega!

We kijken alvast uit naar ons volgende bezoek bij jullie.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 10 december 2015 via mobiele applicatie

Ik denk dat het de zesde maal was dat we in "Le moulin" verbleven. En weer was het tiptop. Zalig grote kamer, badkamer smetteloos, ontbijten met de beste producten van de streek en dan de rust...... Onze dank aan de voortreffelijke gastheer; hij ziet ons vast en zeker nog terug

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 1 september 2015

Het hotel (meer bed and breakfast) ligt heel mooi in een vallei in een klein dorp met 4 restaurants. Het restaurant Pachis (waar de hoteleigenaar enigszins zijn neus voor ophaalde) beviel ons erg goed. Gewoon goed eten voor een schappelijke prijs ( voorgerecht garnalen in olijfolie) heerlijk!!! Hotelkamer ruim, goede badkamer, vast tapijt, beviel. De superlatieven van andere bezoekers over het ontbijt begrepen wij niet zo. Je moet er extra voor betalen (13 euro) en is niet anders dan in een ander hotel (nou ja, in leuke potjes verpakt en zo). Niet de eigenaar maar een werknemer die het hotel beheerde en het ontbijt verzorgde hebben wij 3 x steunend rond zien lopen, zo moe en druk was hij. Zit ik niet echt op te wachten, je durft niets meer te vragen. Al met al toch een lekker hotel, op een mooie plek maar ga uit van reële verwachtingen.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 12 augustus 2015

Ruime en goede kamer waar vele andere hotels een voorbeeld aan kunnen nemen. De gast heer gaf ons alle uitleg over de omgeving en gaf een kaartje voor een ontdekkingstocht door Crupeten dat is de moeite waard. In Crupet is het restaurant "La Besace" en daar kun je het betere vlees eten wat een paar weken gerijpt heeft en uitzonderlijk van smaak is. De volgende van een heerlijk en eerlijk ontbijt genoten met huisgemaakte confituur en honing uit de streek. Laat al je communicatiemiddelen in de koffer zitten en geniet gewoon van de stilte en de omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2015