Beoordeeld op 24 november 2018 via mobiele applicatie

Een beetje achteraf gelegen maar een bezoek waard. We hebben het menu moulin genomen, mijn partner met aangepaste wijnen. Service is prima, de chef zeer aimabel en het eten zeer goed. Voor wat je krijgt is de prijs meer dan schappelijk en de kwaliteit hoog. Allemaal streekproducten. Ik was niet helemaal gecharmeerd van het interieur in het restaurant, wel van het salon waar we een aperitief genoten. Zeer lekkere Belgische kazen ook. 4,5/5.

Beoordeeld op 12 november 2018

Wij hadden gekozen voor een package "vert attitude", dwz 2 overnachtingen met ontbijt, 1 x5-gangen en 1 x3-gangen diner.
Werden ontvangen op een zakelijke niet-commerciëel (dus overdreven) vriendelijke manier door een dame die de taal van Vondel enigszins machtig is.
Kamer op de tweede verdieping (geen lift, dus trappen) waar wij zeker tevreden over waren: voldoende ruim, groot bed met een uitstekende matras, plankenvloer, dus geen stof van dikke tapijten, ruime opslagmogelijkheden voor onze bagage met nog echte kleerhangers, koffiemachine, prachtige en ruime badkamer! Uitstekende handdoeken en badjassen, slippers. Minder goed: klein raampje met enkel glas, dus duister; mini-tv'tje (voor ons minder belangrijk); zeer gehorige kamers (wij hoorden de mensen naast ons hun kleerhangers in de kast hangen...); de 2 zeteltjes zijn volledig versleten en doorgezakt; geen apart wc en tenslotte, het ergste: de douche is absoluut onvoldoende. Zeer zwakke straal zodat je met je hoofd bijna tegen de muur moet aanleunen om wat water op je hoofd te krijgen. Dames met veel haar zullen veel werk hebben... en ja, de kamers doen wat gedateerd aan, maar wij geven de voorkeur aan klassieke gezelligheid dan aan de moderne kaalheid. (Gelukkig!) geen wifi op de kamer en in het restaurant: geen last van gsm-verslaafden.

Jammer van de rokersruimte: wij zijn fanatieke niet-rokers en de geur van sigaretten in de zitruimte na een lekkere maaltijd is een afknapper. Wat ons betreft: rokers mogen genieten van hun sigaret, maar dan liefst buiten.

Hebben ook genoten van het, weliswaar kleine, zwembad.

Wij vonden het ontbijt zeer lekker, ondanks het ontbreken van een buffet. Broodjes, croissants, boterhammen, rozijnenbrood, chocoladebroodjes, kiwis, vers geperst fruitsap, sneetjes kaas, ham, gekookte eitjes op aanvraag en, zeer uitzonderlijk: lekkere en hete koffie! Wel nogal lang moeten wachten vooraleer alles er was.

De 2 diners waren ok zonder meer. Vooral het assortiment kazen was uitstekend.

Wijnen aan de prijzige kant: vanaf ongeveer 50€... Over de bediening geen klachten.

Vlot en professioneel. De chef kwam na het diner telkens vragen of we het ok vonden.

De tuin en de omgeving zijn prachtig en vooral: RUSTIG!

Misschien was niet alles top, maar wij komen zeker terug.

Beoordeeld op 8 november 2018

lang weekeinde doorgebracht - kamers in orde maar niet modern - badkamer verouderd en bad met heel klein douchescherm - water loopt er onder door daar de siliconen verduurd is -
ontbijt à 20 euro pp aan tafel geserveerd elke dag zelfde aanbieding nl kiwi als vers fruit het lijkt erop of dit fruit werd per 100kg aangekocht ! - brood hard en uitgedroogd - pistolets zeer hard en moeilijk te eten (ook andere gasten aan de andere tafels kloegen hierover)- vleeswaren elke dag dezelfde - geen enkele afwisseling - ook wat betreft de jam - zo' n hotel zou toch beter moeten weten - na drie ontbijten ben je dit aanbod wel beu,
bij het aperitief s avonds telkens dezelfde hapjes op één na - de maatlijden zijn niet altijd gelijkwaardig in kwaliteit - heel beperkte keuze op de kaart - we namen de zalm als voorgerecht - wel een mooi plaatje maar niet smaakvol - als voorgerecht namen we op een avond langoustines - drie staartjes met allerlei mousses - de diertjes waren volledig platgekookt en smaakloos - verder zeer nadrukkelijke verbrande smaak aanwezig - dit gerecht smaakte absoluut niet - nadien kreeft genomen lauw warm - we kregen een klein bord waarop alle delen van de halve kreeft op elkaar gestapeld waren met enkele blaadjes sla(klein) errond een paar stukjes roze pompelmoes (mini) en drie stukjes gedroogde en geconfijte tomaat - alles dreef in de boter - de kreeft was smakeloos en ook volledig doorgekookt en plat - de prijs voor dit gerecht 53 euro per persoon - jammer genoeg hebben we geen foto genomen van dit gerecht -we hebben dit aan de ober meegedeeld maar hierop werd niet gereageerd -
de volgende avond namen we fazant à la brabançonne - goed klaargemaakt maar ook nu weer dreef alles onder de geklaarde botersaus - zo jammer - verder houdt deze chef heel erg veel van allerlei mousses - de maitre sommelier holt door de zaal en heeft niet altijd aandacht om het wijnglas bij te vullen - na drie avonden schonken we onze wijn dan maar zelf in - graag zou ik deze review aan guide michelin doorgeven - we zijn restaurant gangers die graag naar top restautants gaan - maar zijn hier heel erg ontgoocheld geraakt - de prijs kwaliteit verhouding is volledig buiten proportie -
pluspunt de heel rustige ligging van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel -
minpunt geen persoonlijk kontakt met de eigenaars/uitbaters

Beoordeeld op 28 oktober 2018

Zeer rustig gelegen hotel. Mooi salon met open haard. Onze kamer (nr 7) lag op het 1ste verdiep. Badkamer is verouderd, ook wc op badkamer en niet apart. De verwarming op de badkamer werkte niet. Ook zeer kleine TV. Voor de prijs van 245 euro schoot deze kamer zeker te kort. Ontbijt goed, maar geen keuze. Weinig fruit, weinig beleg,weinig yoghurt,klein glaasje fruitsap... jammer.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 15 oktober 2018

Kies deze Relais et Châteaux wanneer je van rust en kalmte houdt. Liefhebbers van klassiek vinden dit super. Veel hout, en zware stoffen voeren de toon in de inrichting. Onze kamer was somber en klein ,in contrast met het voorbeeld op de website. De badkamer was ruim en praktisch. Bij aankomst geen water of fruit op de kamer.
WiFi werkt beperkt , bereik is problematisch.
De tuin is prachtig evenals de omgeving, echt iets voor wandelaars.
Personeel is vriendelijk.

Datum van verblijf: oktober 2018