“Perfect”

Vol-Ver
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Marke
Keukens: Frans
2 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je echt genieten van schitterende gerechten en een warme service in een mooi kader....hier moet je zijn !

Datum van bezoek: mei 2022

24 april 2022 beoordeeld

een voortreffelijk restaurant
enthousiaste chef, correcte bediening
confonterende smaken die opbloeien in een harmonieus geheel vanaf de hapjes tot het dessert
deze plek is zeker een omweg waard
enig minpuntje waren de wijnen die niet echt overtuigden en ook slechts in minieme hoeveelheden werden geschonken
ik geef een 9 op tien

Datum van bezoek: april 2022
24 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er al eens eerder geweest en hebben ook nu weer lekker gegeten .
We namen de 4 gangen menu en voor de lunch is dit meer of voldoende.
Het eten was zeer lekker en smaken zaten goed

Datum van bezoek: januari 2022
15 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het familiale karakter van dit sterrenrestaurant charmeert uitermate!
Leuk het enthousiasme te horen van de chef die iedere keer zijn kunstwerk toelicht. Pure ambacht. Was ook eens verademing om in een klassieke setting te souperen in plaats van huidige drang naar vintage & brut nature nieuwzucht

Datum van bezoek: december 2021
6 januari 2022 beoordeeld

Zoals steeds altijd in orde op alle vlakken : alles prima verzorgd, perfecte bediening, subliem eten

Datum van bezoek: november 2021

Reizigers die Vol-Ver bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

Kortrijk, West-Vlaanderen
Heule, Kortrijk

In Vol-Ver geweest? Deel je ervaringen!