TripAdvisor

Keukens: Aziatisch, Europees
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de goede recensies op tripadvisor op zoek gegaan naar restaurant Breeze. Het bleek verstopt in een backpackers hotel aan het eind van een klein zijstraatje van de hoofdweg in Mui Ne. Daar bleek ineens een heel sfeervol restaurant rond een zwembad te zijn. Het ligt wat hoger waardoor je ook nog eens mooi uitzicht hebt. De menukaart is heel uitgebreid, met zowel westers, Mexicaans als Vietnamees eten. Het eten is simpel, maar lekker en kost heel weinig. Ook de cocktails waren lekker. Alleen jammer dat ze soms in plastic bekers worden geserveerd. De bediening is aardig. Het publiek bestaat voor het grootste deel uit jonge backpackers. Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019

11 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in het hotel dus zijn een aantal keer hier gaan eten. Eerste avond nam ik de gordon blue deze was lekker. De frietjes waren een beetje teleurstellend. Als echte Belgen wil je er wel iets meer en gewoon mooie frieten niet met een reliëf over :) mijn vriend nam de steak die was lekker. De pepersaus vonden we iets te flauw. Pasta carbonara was super goed. Loempia’s vonden we een beetje teleurstellend voor hier in Vietnam. De prijzen liggen echt super laag, dit vonden wij zalig. Daardoor aten wij ook veel in het restaurant. Ik vond het leuk dat er Franse pannenkoeken waren. Die waren lekker zoals bij ons.
Als we nog een kleine tip mogen geven: een restaurant bezoek is tien keer beter als de maaltijden te samen worden opgediend. Mijn vriend zijn steak was al bijna op toen mijn eten er aan kwam.

Datum van bezoek: januari 2019
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de bar kan je lekker ontbijten, lunchen en dineren voor geen geld. De bediening staat onmiddellijk klaar voor de goede service de volledige dag.
Vrij Uitgebreide kaart van sandwiches tot pasta, pizza, vietnamees, vis en vlees....

Smiddags geniet je hier van de zon, savonds van de sfeer en gezelligheid rond het zwembad. Hier hoor je trouwens de backpackers bar niet of amper die er vlak naast is. Dus ongestoord dineren kan.

Datum van bezoek: september 2018
26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een paar keer gelunched, eigenlijk was dat voor ons ontbijt, maar door de grote varieteit aan gerechten was dit prima te doen! Het eten was erg smaakvol en de service uitstekend! Er werd zelfs voor ons geregeld dat we voor vertrek, dit was voor openingstijd van het restaurant, een broodje meekregen.

Datum van bezoek: september 2018
23 augustus 2018 beoordeeld

Goede locatie, stukje lopen maar dan zit je lekker te eten aan een tafel met uitzicht over Mui Ne. Vriendelijke eigenaar, matig personeel. De sfeer is heel goed, hier kun je prima een tijdje relaxen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Breeze Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Phan Thiet, Provincie Bình Thuận

In Breeze Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!