“Alweer Top”
Beoordeling van Restaurant Zus&Zo

Restaurant Zus&Zo
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Restaurants in Bocholt
23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al jaren met ons twee of met de kinderen.
Steeds weer weten ze ons te verrassen. Hun enthousiasme en vriendelijkheid maakt je zelf goed gezind. Daarenboven nog eens een heel gevarieerde wereldkaart waarvan alle gerechten steeds even mooi en super lekker zijn.
Gewoon top

Datum van bezoek: augustus 2019

21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het einde van onze week dwars door Vlaanderen hier terecht gekomen op het gezellige warme terras.
Zeer vriendelijke dames die een top wereldkeuken serveren aan degelijke prijzen. Van het voorgerecht tot ons hoofdgerecht werden we verast door de speciale smaken. Ook de omkadering past perfect in het plaatje. Als we in de buurt zijn springen we hier zeker binnen.

Datum van bezoek: juli 2019
4 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zin in werelds, vegetarisch, vis, vlees? Laat je verrassen door de heerlijke eigenzinnige smaken in gerechten, de vriendelijke, snelle, behulpzame bediening en het mooie concept. Wij hebben volop genoten!

Datum van bezoek: juli 2019
30 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met een groepje van 6 wezen eten. Service was geweldig en het eten smaakte heerlijk!
Ikzelf had de tonijn en die was precies gebakken zoals ik vroeg. De smaken waren puur en vol.

Aanrader: neem een ijsje toe! Al is het maar 1 bolletje. Ze maken het zelf en het is H E E R L I J K !!
Pure smaken!

Behalve dat: leuke sfeer en gezellig / vrolijk terras.

Absolute aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Originele kaart met ook aziatische en afrikaanse gerechten. Heel lekker. Snelle en sympathieke bediening.
Een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Restaurant Zus&Zo bekeken, bekeken ook

Bocholt, Limburg Province
Bocholt, Limburg Province

Hamont-Achel, Limburg Province

In Restaurant Zus&Zo geweest? Deel je ervaringen!