“Lekker en origineel”
Beoordeling van Restaurant Zus&Zo

Restaurant Zus&Zo
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Restaurants in Bocholt
29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Originele kaart met ook aziatische en afrikaanse gerechten. Heel lekker. Snelle en sympathieke bediening.
Een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019

25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ontdekking, dit restaurantje zoals wij het graag hebben, geen gewone kaart maar een kaart met een werelds kantje, zalige moctails voor de BOB onder ons , verschillende streekbiertjes en op de kaart vanalles lekkers.
Gezellige inrichting, supervriendelijk personeel, ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug,

22 mei 2019 beoordeeld

Vol verwachtingen naar hier getrokken, en we werden niet teleurgesteld. Het eten, o.a. de enchilada's waren echt heerlijk! Grote porties, smakelijk en vers! We kregen zelfs een soepje als entree, fijne verassing. Ook de koffies waren heel lekker en we werden ruim voorzien van koekjes bij de koffie. Echt geslaagd!!!! Eén van de beste zaken die ik recent ontdekt heb!

17 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren een nachtje in Kinrooi en zochten iets anders dan de rest in België om te eten, echt super! Lekker kruidig, goed op smaak en heerlijke (alcoholvrij) cocktails. Zeker een aanrader als je in de buurt bent! Veel verschillende soorten gerechten die je niet vaak tegen komt op een menukaart. Wij komen zeker een keer terug als we in de buurt zijn! :)

11 mei 2019 beoordeeld

Top zaak, hele gezellige omgeving en heel lekker gegeten.
Leuke bediening en een goede service!
Hele lekkere gin gedronken!

Reizigers die Restaurant Zus&Zo bekeken, bekeken ook

Bocholt, Limburg Province
Bocholt, Limburg Province

Hamont-Achel, Limburg Province

In Restaurant Zus&Zo geweest? Deel je ervaringen!