“Aangename ontdekking”
Beoordeling van Restaurant Zus&Zo

Restaurant Zus&Zo
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Restaurants in Bocholt
22 mei 2019 beoordeeld

Vol verwachtingen naar hier getrokken, en we werden niet teleurgesteld. Het eten, o.a. de enchilada's waren echt heerlijk! Grote porties, smakelijk en vers! We kregen zelfs een soepje als entree, fijne verassing. Ook de koffies waren heel lekker en we werden ruim voorzien van koekjes bij de koffie. Echt geslaagd!!!! Eén van de beste zaken die ik recent ontdekt heb!

17 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren een nachtje in Kinrooi en zochten iets anders dan de rest in België om te eten, echt super! Lekker kruidig, goed op smaak en heerlijke (alcoholvrij) cocktails. Zeker een aanrader als je in de buurt bent! Veel verschillende soorten gerechten die je niet vaak tegen komt op een menukaart. Wij komen zeker een keer terug als we in de buurt zijn! :)

11 mei 2019 beoordeeld

Top zaak, hele gezellige omgeving en heel lekker gegeten.
Leuke bediening en een goede service!
Hele lekkere gin gedronken!

21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer verrassend en lekker. Top bediening! Aangename sfeer. Probeer zeker de lekkere gin. Een topadresje !

Datum van bezoek: april 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kunnen enkel spreken in superlatieven. Supervriendelijk, superlekker. Superontvangst van de attente gastvrouw. Kleine kindjes en 2 honden zijn hier geen probleem. Op de kaart, stuk voor stuk pareltjes.
Zeker voor herhaling vatbaar wanneer we terug in de streek zijn...bedankt voor het culinair orgasme!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Restaurant Zus&Zo bekeken, bekeken ook

Bocholt, Limburg Province
Bocholt, Limburg Province

Hamont-Achel, Limburg Province

In Restaurant Zus&Zo geweest? Deel je ervaringen!