TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Hoogtepunten uit beoordelingen
Verborgen schat

Zeker de moeite om te bezoeken. Zeker als je meer wilt weten hoe het proces van het bier brouwen ... meer lezen

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Jos_Ima903
Bocholt, België
Lees alle 22 beoordelingen

Beoordeeld op 13 februari 2019

Het Bocholts brouwerijmuseum : een zeer grote verzameling van de totale infrastructuur die een brouwerij nodig heeft om te kunnen brouwen en te leveren aan de drankgelegenheden en de consumenten. Je krijgt een totaal overzicht van het brouwen van bier gedurende de laatste honderden jaren. Je kunt het museum individueel bezoeken, maar, veel interessanter is om het met een deskundige gids te doen.
Als je in de buurt van Bocholt bent, mag je dit absoluut niet overslaan. raadpleeg de website voor de bezoekuren.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

Aan de hand van de verhalen en uitleg van onze gids werden we door de oude bierbrouwerij geloodst. De boeiende verhalen die met een vleugje humor werden verteld wisten ons en onze tienerkinderen tot het eind toe te interesseren. Een bezoek is zeker aan te raden.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 30 april 2018

Dit museum loost je door de tijd,van het begin van de brouwerij tot nu, een prachtige verzameling van nog werkende brouw machines,oude toerwagens enz. Op het einde van de bezichteing ie er nog een zaal met een oude toog waar je dan een lekkere SEZOENS kan drinken, deze zaal kan ook gehuurd worden voor vergaderingen, feesten, enzo

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 18 april 2017

Alles wat je wilt weten over bier, leer je hier :-)! Zeer interessant en goede, deskundige uitleg van de gids. Absoluut een aanrader!

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 21 maart 2017

Een interessant brouwerij museum waar je heel fijn enkele uren kunt doorbrengen onder leiding van uitstekende en kundige gidsen. De rondgang wordt uiteraard afgerond met diverse soorten smakelijke bieren.

Datum van activiteit: april 2016