“Fijne lunch”

De Marmiet
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Restaurants in Bocholt
Keukens: Frans
18 juli 2019 beoordeeld

Samen met vrienden hadden we geopteerd voor het voorgestelde kreeftenmenu met aangepaste wijnen. We hebben echt genoten van het uitgebalanceerde menu en de fijne wijnen, in een leuk kader. Een vriendelijke bediening ( ook af en toe door de chef) maakten deze lunch compleet.

Datum van bezoek: juli 2019

18 juni 2019 beoordeeld

Dit restaurant is al jaren een favoriet, biedt altijd dezelfde hoge kwaliteit. Regelmatig wisselende kaart en weekmenu tegen redelijke prijs. Enkele voorbeelden van de amuses die wij kregen: wonton gevuld met rillette van zeewolf, gemarineerde coquille met garnaal, zalm, citroengras en gember, kalfstartaar met ganzenlever en trufeelmousse. De inrichting is gedateerd maar gezellig, de gastvrouw zeer vriendelijk en attent.

Datum van bezoek: april 2019
9 mei 2019 beoordeeld

De Marmiet blijft onovertroffen qua sfeer, gastvrijheid, de kunstwerken op ieder bord die o zo verrukkelijk zijn.

Datum van bezoek: april 2019
14 december 2018 beoordeeld

Na jaren laat men geen ruimte voor sleur integendeel er wordt vernieuwend gewerkt en de kwaliteit stijgt nog altijd in een restaurant waar je je welkom voelt.
Meer moet dat niet zijn.

Datum van bezoek: december 2018
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op voorhand gevraagd voor een alternatief menu voor onze dochter, alles mooi voorzien. Topgerechten met immense smaken, leuk zitten en vooral behandeld als koningen!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die De Marmiet bekeken, bekeken ook

Bree, Limburg Province

In De Marmiet geweest? Deel je ervaringen!