Beoordeeld op 15 oktober 2018

De watermolen is een uitstekend uit gaans gebied,waar je heerlijk kunt genieten van de rust en het water bij de molen,en lekker slapen in het Hotel. En maak er is een luiken wandeling. en goed personeel dat dat er voor gaat.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Groot potentieel! Gelegen langs de men- en ruiterroutes, fietsroutes van noordelijk (Vlaams) Limburg.
Eigen zwembad, visvijvers en stallingen voor paarden.
Maar de bediening is zeer zwakjes. Ergens mist het personeel de motivatie om mensen te bedienen. Eten is gewoontjes.

De kamers zijn ruim, proper maar het is te duur (kamerprijzen rond de 130 euro per nacht) voor wat men aanbiedt.
De grote hitte bleef uit de kamer. Ik verwacht geen airco in een 3-sterrenhotel, maar voor die prijs mocht het wel iets meer zijn...

Als je reserveert met (grote) paarden, verzeker je dan van de stallingen!! Er zijn slechts enkele stallingen met deftige afmetingen, maar 4 stallen zijn slecht 185cm breed. Een brede litière, meer is de benaming niet waard.
We zaten met grote paarden en hebben rechtsomkeer gemaakt na het zien van de piepkleine ruimtes die overbleven. Daar stoppen we ons paard niet in.

Prijs/kwaliteit... !

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 april 2018

Er is een lift aanwezig, ruime nette kamer met wc douch wastafel, rustige locatie, geen andere gasten gehoord, forelvissen mogelijk, goed ontbijt, voor sportieve activiteiten, groot terras, groot aantal kamers, restaurant, en gratis parkeren, helaas uit het smalle boxspring-bed gevallen met matras, door te lage bedrand,

Kamertip: geen airco, alleen zuil-ventilator,
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Heel goede, eigenlijk superieure ervaring. Heel ruime kamers, goed sanitair. Heel degelijk afgesloten fietsenstalling. Heel rijkelijk ontbijt en avondmaal. Personeel vriendelijk en zeer attent, niets een vraag was hen te veel....
hier komen we zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017

De ligging is prachtig, maar verder houd mijn enthousiasme op. Het ontbijt is karig, de bediening kon echt wel vriendelijker, en de ruimte is voetbalkantine stijl. Tegen het einde van de ontbijt periode wordt het buffet wel zeer stipt weggehaald. En de kamers... wel voldoende ruimte, maar in de zomer stervens heet. Daar is een ventilator voor voorzien, maar dat is onvoldoende, en bovendien uitgerust met een timer zodat je na een bepaalde tijd moet opstaan om hem terug aan te zetten. De verduistering is onvoldoende, de afwerking is slecht. In de badkamer is de spiegel bv te klein besteld waardoor er gewoon een strook snelbouw zichtbaar is. In het badkamermeubel zit een vierkant gat waar wellicht een lade had moeten komen, maar die is er niet. De keycard kamersleutels weigeren regelmatig dienst, volgens het personeel omdat de deuren oud zijn......

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken