Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.comUS$ 157
PricelineUS$ 157
TravelocityUS$ 157
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Heel goede, eigenlijk superieure ervaring. Heel ruime kamers, goed sanitair. Heel degelijk afgesloten fietsenstalling. Heel rijkelijk ontbijt en avondmaal. Personeel vriendelijk en zeer attent, niets een vraag was hen te veel....
hier komen we zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017

De ligging is prachtig, maar verder houd mijn enthousiasme op. Het ontbijt is karig, de bediening kon echt wel vriendelijker, en de ruimte is voetbalkantine stijl. Tegen het einde van de ontbijt periode wordt het buffet wel zeer stipt weggehaald. En de kamers... wel voldoende ruimte, maar in de zomer stervens heet. Daar is een ventilator voor voorzien, maar dat is onvoldoende, en bovendien uitgerust met een timer zodat je na een bepaalde tijd moet opstaan om hem terug aan te zetten. De verduistering is onvoldoende, de afwerking is slecht. In de badkamer is de spiegel bv te klein besteld waardoor er gewoon een strook snelbouw zichtbaar is. In het badkamermeubel zit een vierkant gat waar wellicht een lade had moeten komen, maar die is er niet. De keycard kamersleutels weigeren regelmatig dienst, volgens het personeel omdat de deuren oud zijn......

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 juli 2017

Een oase van rust tussen de vijvers en al het groen... Wij verbleven er 1 nacht en genoten echt wel van de omgeving...heerlijk fietsen, terrassen,... maar voor ons was de prijs/kwaliteit niet in verhouding. 60 euro per persoon is sowieso veel voor kamer met ontbijt. De kamer: groot, proper, eenvoudige badkamer (met douchegordijn); ontbijt: voldoende maar erg basic voor deze prijs... Het was een prachtige ochtend maar we mochten niet buiten ontbijten, wel in de (ongezellige) 'refter'. Dat vonden we een serieus minpunt. Als het terras vol met dagjesklanten zit, kunnen we dat begrijpen, maar we waren ALLEEN en werden toch verzocht binnen te eten. Hetzelfde voor het restaurant... eten van de kleine kaart mag buiten, van de grote kaart moet binnen... buiten eten is met zo een prachtig weer zoveel gezelliger. Een stukje taart kost bijna 3 euro, maar het is maar een 'mespunt'groot... Een gemiste kans met zo een groot, mooi terras. Conclusie: voor ons een te duur hotel, weinig flexibiliteit, basic ontbijt,eten gemiddeld, maar... de locatie maakt veel goed.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 december 2016

Hier vind je alles wat je maar wenst . Men kan er tochten maken ,vissen , tennissen, biljarten ,grillen ,kegelen,er is een kleine speeltuin als het druk is kan er wat fout lopen met de bediening. Zeker de moeite als je houd van wandelingen ,ligt tegen de bossen.

Kamertip: Mooiste kamer met zicht op de vijvers . Is er gans rustig
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 27 juni 2016

Zeer ruime kamers, rustige ligging, voldoende parking, afgesloten fietsenstalling,
verschillende visvijvers, minigolf.
Ligt op fietsknooppunten routes.
ontbijt goed en voldoende keuze. Avondmaal in buffetvorm en vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: mei 2016