Beoordeeld op 28 augustus 2020

We hebben deze B&B bezocht met 2 koppels. De kamers zijn zeer mooi en stijvol gerenoveerd. Wij sliepen in de kleinste kamer'Kuiken' maar dit was zeker ruim genoeg voor een verblijf van 2 nachten. De gastvrouw, Veerle, is een zeer sympathieke vrouw maar ook haar gezinsleden lieten je welkom voelen. Voor ideetje voor activiteiten of lekkere restaurantjes kan je zeker bij Veerle terecht. Chapeau voor het lekkere en vernieuwende ontbijt. Alles was vers bereid en elke dag was anders.
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2020
Veerle Verheyden, Owner van Dageraad B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2020

Dank voor deze lieve woorden :-)

Beoordeeld op 22 juni 2020

B&b dageraad is ons zeer goed bevallen.
Zeer mooie kamer met een top bed.
De vele stopcontacten in de kamer zijn een voordeel om onze fietsbatterijen op te laden.
Veerle is een zeer aangename gastvrouw. We voelden ons zeer welgekomen.
Veel tips gekregen om in de prachtige omgeving te fietsen en adresjes gekregen om lekker te gaan eten in de buurt.
Het ontbijt was subliem. Een sterren ontbijt. Dit hebben we nog maar zelden meegemaakt zo verzorgd en uitgebreid. En zo lekker. Een topper.
Onze fietsen konden veilig in de prachtige tuin staan.
Echt een aanrader!!!!!
Dank u wel Veerle en ook je man natuurlijk.

Datum van verblijf: juni 2020

Dat is met plezier gedaan Christel :-)

Beoordeeld op 18 september 2019

Het vriendelijk welkom, kennis making met gastvrouw Veerle en intrek in kamer “Kuiken”, de kleinste kamer van de drie maar voor ons twee was dit ruim genoeg om hier vier dagen te verblijven in dit nog jonge b/b.
Rustig gelegen ondanks de verbindingsweg N76 waar je totaal geen geluidsoverlast van hebt en op tien min. fietsen van het centrum van Bocholt.
Iedere morgen een gevarieerd en verassend ontbijt waar je een stuk van de voormiddag mee kunt overbruggen.
We waren hier op dit moment alleen en konden ten volle genieten van de gasten ruimte waar je tv kunt kijken, een streekbiertje kunt genieten of gewoon iets lezen en kennis kan maken met de rest van de familie.
We kwamen hier om te fietsen, fietsen worden aangeboden maar was een nogal duren zaak.
En als je van de aangeboden fiets of wandel routes genoten hebt kun je in de tuin nog nagenieten al dan niet met een drankje.
Bedankt Veerle we hebben genoten van de “Dageraad” en de mooie natuur van Limburg.
Kleine tip: plaats in de kamer een nachttafeltje dat zou handig zijn en vervang
de espresso door een kannetje koffie.
Veel succes nog.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 29 april 2019

De ontvangst was erg hartelijk. Wat een prachtige kamer! Lekker ruim en erg stil. Fijne badkamer, lekker bed en als afsluiter de volgende dag een heerlijk home-made ontbijt. We komen zeker een keer terug.

Kamertip: Wij sliepen in kamer 'de Haan', erg ruim & rustig met eigen tuin en grote badkamer
Datum van verblijf: april 2019
LaszloHaj, Owner van Dageraad B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Beste SanMolenaar,

Dank voor uw mooie bespreking. Dit is zeer gewaardeerd :-)
Tot binnenkort!

Veerle

Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Een pas geopende B&B, met oog voor rust, gastvrijheid,kwaliteit, netheid,vriendelijkheid,....met een fantastisch ontbijt! Rekening houdend met specifieke wensen, verse producten, zelfgemaakte producten, mooi gepresenteerd. Prijs/kwaliteit dik in orde.
Zeker een aanrader! Wij waren zeer tevreden en keren zeker eens terug!

Datum van verblijf: april 2019
LaszloHaj, Owner van Dageraad B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2019

Dank Pipke19 voor deze mooie "review". Dat stellen we zeer op prijs :-)

Tot binnenkort!

Veerle