Beoordeeld op 29 april 2019

De ontvangst was erg hartelijk. Wat een prachtige kamer! Lekker ruim en erg stil. Fijne badkamer, lekker bed en als afsluiter de volgende dag een heerlijk home-made ontbijt. We komen zeker een keer terug.

Kamertip: Wij sliepen in kamer 'de Haan', erg ruim & rustig met eigen tuin en grote badkamer
Datum van verblijf: april 2019
LaszloHaj, Owner van Dageraad B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Beste SanMolenaar,

Dank voor uw mooie bespreking. Dit is zeer gewaardeerd :-)
Tot binnenkort!

Veerle

Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Een pas geopende B&B, met oog voor rust, gastvrijheid,kwaliteit, netheid,vriendelijkheid,....met een fantastisch ontbijt! Rekening houdend met specifieke wensen, verse producten, zelfgemaakte producten, mooi gepresenteerd. Prijs/kwaliteit dik in orde.
Zeker een aanrader! Wij waren zeer tevreden en keren zeker eens terug!

Datum van verblijf: april 2019
LaszloHaj, Owner van Dageraad B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2019

Dank Pipke19 voor deze mooie "review". Dat stellen we zeer op prijs :-)

Tot binnenkort!

Veerle

Beoordeeld op 24 juli 2020

Datum van verblijf: juli 2020
Veerle Verheyden, Owner van Dageraad B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2020