eDreams
Priceline
FindHotel
Agoda.com
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Een pas geopende B&B, met oog voor rust, gastvrijheid,kwaliteit, netheid,vriendelijkheid,....met een fantastisch ontbijt! Rekening houdend met specifieke wensen, verse producten, zelfgemaakte producten, mooi gepresenteerd. Prijs/kwaliteit dik in orde.
Zeker een aanrader! Wij waren zeer tevreden en keren zeker eens terug!

Datum van verblijf: april 2019
LaszloHaj, Owner van Dageraad B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2019

Dank Pipke19 voor deze mooie "review". Dat stellen we zeer op prijs :-)

Tot binnenkort!

Veerle

Beoordeeld op 24 juli 2020

Datum van verblijf: juli 2020
Veerle Verheyden, Owner van Dageraad B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2020