Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Hotels.com
Orbitz.com
eDreams
Booking.com
Travelocity
alle 7 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (77)
Beoordelingen filteren
77 resultaten
Waardering van reizigers
31
24
11
6
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
31
24
11
6
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 77 beoordelingen
Beoordeeld op 12 augustus 2017

Ga er aub niet logeren. Bekijk de recente opmerkingen op tripadvisor. Veel geld voor heel weinig service. Ik geef dit hotel echt niet lang meer. Verouderd, niet netjes, maaltijden ondermaats, versleten lakens en kussen, handdoeken niet proper, badjas al eens gedragen (bruine kraag). Ongezellige ruimtes, te sober ontbijt....

Datum van verblijf: augustus 2017
3  Bedank Babiemuis
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Jammer, hier 2 nachten geboekt, de dubbele executive met jacuzzi.
Bij aankomst (15.00u) was het hotel gesloten, we moesten wachten tot 16.00u
De kamer, prijs-kwaliteit is niet correct gehanteerd, (€ 195 ) , 5 spots die het niet deden in de slaapkamer, de jacuzzi doet het ook niet helemaal zoals vermeld. De enige 2 tv kanalen ( Eén en Canvas vielen contact weg) de wifi is zeer traag. Geen koffie of thee mogelijkheden op de kamer.
De nachttafel verlichting aan 1 zijde is weg ( of kapot).
Bij het ontbijt lang wachten op koffie of thee, ontbijt is heel basic en het spek was op???
Zelf afgebakken broodjes en uit de diepvries gebakken croissant en chocolade broodjes. Bij het uitchecken zelfs niet de eigenaar gezien, elementaire beleefdheid was alles naar wens??
Jammer........

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
4  Bedank phendrickx25
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 3 januari 2017

We waren hier een aantal jaren terug nog eens geweest en hadden toen genoten van het gastronomisch diner en de leuke ontvangst. Nu zijn we er het oudjaar gaan vieren met een 7 gangen diner, dranken a volonté (en men is niet gierig met bijschenken) en een zeer aangename sfeer. De kwaliteit van de gerechten van de nieuwe chef was te vergelijken met deze van vroeger.
Het hotel op zich is niet grote luxe. Maar met een kamer met badkamer en ruime dressing en kasten om alles in op te bergen heb je alles wat je moet hebben. Ze mogen ietsje opgefrist worden al zijn ze niet verouderd.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank JanD520
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 7 september 2016

Wij verbleven 2 nachten in hotel Le Castel eind augustus. Onze algemene ervaring bij dit hotel was pure teleurstelling. De prijs bedraagt 122€ per nacht voor een kamer met ontbijt, en geen van beide stellen veel voor.

Het hotel is een gerenoveerd herenhuis, de vloer is bekleed met tapijt, hoewel je de originele houten vloer onder je voeten hoort kraken. De kamers lijken sinds de jaren 80 à 90 niet meer vernieuwd te zijn, er is weinig modern comfort (oud tv-bakje waar je enkel zenders kan kijken via de antenne, lijkt banaal maar in het dorp zelf en in de wijde omgeving is er niets te zien of te doen). Wij verbleven hier tijdens een hittegolf, onze kamer had geen airco, zelfs geen ventilator (kost misschien 20€ per stuk), en we kregen op de koop toe de enige kamer zonder vliegraam (kon je van buiten zien vermits je van op het terras van het restaurant recht in onze kamer kon binnen kijken). Er was ook maar één raam in de kamer, dat we pas om 1u 's nachts konden open zetten, toen alle restaurantgasten en personeel (die graag nog wat kabaal maakten nadat het restaurant toe was) weg waren en de gigantische lamp boven ons raam uit was. Zweten maar dus.

We kwamen om 20u toe bij het hotel, waar we onze sleutel in onze handen geduwd kregen, quasi geen uitleg, mevrouw had geen tijd want het restaurant zat vol. Omdat het zo warm was, besloten we na aankomst iets te drinken op het terras, waar we 4€ betaalden voor een thee en 6€ voor een glas wijn (dit was het goedkoopste aperitief trouwens). De rode draad doorheen ons verblijf is dan ook dat we voor alles véél te veel betaald hebben, en dat we na afloop liefst zo snel mogelijk wouden vertrekken omdat we ons enorm in 't zak gezet voelden.

Het reisagentschap had ons doorgegeven dat het hotel gratis fietsen aanbiedt, dus wouden we de volgende dag graag gebruik maken hiervan. "Ik weet van niets, fietsen hebben we niet". 's Avonds gereserveerd in het restaurant, was ons gevraagd door het reisagentschap, want ze boden een halfpension formule (4 gangen keuzemenu) aan die 30€ bedroeg ipv 34€, op voorwaarde dat we het op voorhand doorgaven. Hebben we gedaan, toen we wouden bestellen die avond wist mevrouw opnieuw van niets. Na wat discussie hebben we dan maar toegegeven om 34€ te betalen. Commerciële gestes gebeuren hier niet. In dat geval konden we wel niet kiezen tussen de gerechten, zei mevrouw. Leek mij vreemd vermits we toch volle prijs betaalden.Na wat discussie konden we dan toch kiezen. Eén van de voorgerechten was foie gras, ik vroeg dan of dit paté was of niet. "Jaja". Wat kreeg ik op mijn bord? Een stuk gebakken lever. Bij het afrekenen zagen we trouwens dat er 37€ voor de menu werd aangerekend ipv de 34€ die afgesproken was, maar op dat punt waren we de discussies met de eigenares die altijd "van niets wist" kotsbeu en wouden we graag zo snel mogelijk terug naar huis.

De rest van de gerechten waren op zich wel lekker, maar wat ik niet begrijp is waarom men, als men in het restaurant 'haute cuisine' probeert na te streven en zelf gebakken broodjes serveert bij de voorgerechten, men bij het ontbijt voor de hotelgasten niets vers serveert. Er wordt zelfs geen eitje geserveerd. Het ontbijt bestaat uit afgebakken diepvriesbroodjes en -koffiekoeken, een paar sneetjes hesp en kaas, smeerkaas uit de supermarkt, honing en choco uit een potje, en wat confituur die in een potje wordt gedaan zodat het lijkt dat deze vers is. Het is zeer duidelijk dat de eigenaren zich enkel richten op hun restaurant en dat ze het hotel er 'maar bij nemen'. Wij komen hier nooit meer terug, en ik raad iedereen die deze beoordeling leest af om dit hotel te boeken.

Kamertip: Neem een ander hotel
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank Leuvenaar
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 28 augustus 2016

Bij aankomst om 14.45u wilden bij inchecken, hotel pas open om 16.00u ?? nog nooit niet meegemaakt in een hotel. Het was buiten 34 gr en zweten ons kapot. Ok, we zullen iets gaan drinken in het dorp, alles is dicht en geen enkel cafe?? Er was wel een restaurant Le Moulin waar de uitbeter samen met vrienden op het terras iets aan het drinken was. We bestellen 2 pintjes, le restaurant est fermé. Kunnen we 2 pintjes krijgen "biensur". Hebben we daar gezeten tot 16.00u. Er is geen dorp daar alles is dood. Bij het inchecken zeer vriendelijke begeleiding naar onze kamer. wat gaan zwemmen in het zwembad. De achtertuin is mooi en gezellig aangelegd. Om 19.00u aan tafel als eersten, het was nog steeds 32 graden en zweten ons kapot en willen we aan een tafeltje voor 2 gaan zitten, mag niet, alleen die tafel voor jullie in de volle zon op het terras. Tussen de gerechten wil ik een sigaretje roken, buiten op het terras. Mag niet?? Hela we zitten buiten hoor. Het ete is van hoge kwaliteit en zeer verfijnd met daarbij een uitstekende bediening, hiervoor zeker een aannrader. Om 22.30u trekken we ons terug op onze kamer waar we ons nog steeds kapot zweten na een douche genomen te hebben waar de verf van het plafond komt. Voor de rest was de kamer proper. Waarom geen airco of een stomme ventilator. Gaan wij er nog terug, ik denk alleen om een lekker te eten. wij betaalden voor de kamer incl. ontbijt 125€, en dit is teveel voor deze kamer.

Kamertip: inde zomer, een kamer aan de voorkant nemen, kosten 160€/nacht.
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
2  Bedank DirkPelgrims
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken