Beoordeeld op 2 april 2016

Wij verbleven met 2 personen voor de 4de maal in Le Castel, ook 1ste maal met nieuwe uitbaters, en hadden voor de 2e maal de luxe kamer op de bovenste verdieping geboekt. Dit is een zeer mooie en ruime kamer met heerlijke bedden en een heel fijn en ruim jaccuzi bad. De lichtjes van het bad werkten echter alleen als ze er zin in hadden en 5 spots in de kamer waren stuk. Ook was de kamer niet helemaal schoon (haren van vorige bezoekers en stof) wat we teleurstellend vinden voor een kamer van €195. In de luxekamer heb je wel volledige duisternis door de veluxrolluiken en totale rust. Het diner smaakte ook minder dan we van de vorige keren gewend waren. We vonden het vervelend dat de menu's enkel per tafel besteld kon worden want ik had liever het kleinere menu en mijn partner het grotere. Het voorgerecht was wél voortreffelijk met een heerlijk zeebaarsstukje. Hoofdschotel van kreeft met pasta niet zo overweldigend, lam van partner wel heel goed, en een zwak dessert van bladerdeeg met smakeloze aardbeien. In het verleden konden we in Le Castel genieten van een huisbereid ontbijt met bediening aan tafel. Deze keer moesten we ons tevreden stellen met een supermarkt ontbijt in buffetvorm. Hier en daar zal dus door zoon en co toch een tandje moeten bijgestoken worden vrees ik. Het interieur zou inderdaad ook wat opgefrist kunnen worden.

Kamertip: De kamers met de jaccuzi baden zijn het best. Luxekamer is volledig duister en rustig.
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 18 september 2015

heb gebruik gemaakt van mijn bongo bon om hier samen met m'n dochter heerlijk te genieten. een aanrader voor al wie van gastronomie houdt. na de overheerlijke gastronomie wachtte ons een mooie kamer met geweldige bedden. het is een klein hotel, gerund door vader zoon en schoondochter die een oude meesterwoning hebben omgetoverd in dit charmant kleinschalig hotel.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 1 juli 2015

Dit hotel en restaurant is een topper in de streek ! Zeer vriendelijke ontvangst en een zeer vlotte bediening. Dank voor het plaatsen van de Vespa's op de binnenplaats !!!
De kamer is perfect, het ontbijt super!
Proficiat en doe zo voort.
Ook het avondeten, we namen de menu, is super.
De kalmte van het dorp, het gegier van de zwaluwen, het klokkenspel van de kerktoren, het maakt alles super.......

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 23 juni 2015

We verbleven hier nu voor de 4de keer, de 1ste keer met de nieuwe uitbaters. Sinds 1 april staat de zoon met zijn vrouw aan het roer van Le Castel. Prima ontvangst, correcte kamers. Gewone standaard kamers zonder veel luxe, alles is aanwezig wat een mens nodig heeft voor een kort verblijf. Enig groot minpunt: de gordijnen zijn zo licht dat we er 's morgens om 5h al van wakker werden. Het is een kleine moeite om verduistering te voorzien, want wij gaan op hotel om eens te rusten en lang te slapen, wat hierdoor absoluut niet mogelijk was. Heel jammer. Hier en daar zie je dat het hotel er al jaren staat, een opfrissing hier en daar zou aangenaam zijn. Maar voor de rest niets dan lof. De vrijdagavond genoten van een uitmuntend menu met klasse wijnen. Enkel het eerste gerecht (rode biet met ganzenlever) was niet denderend. Er zat geen smaak in de ganzenlever en de blokjes rode biet gaven geen meerwaarde. Maar de rest was SUBLIEM! De vis, de kwartel, het kalf, de kaas, het dessert, alles was super super lekker. Deze kok heeft echt talent! De veranda waar we zaten zou gezelliger mogen ingericht worden, hun aperitief ruimte straalt echt iets uit en het contrast is echt groot met de eetplaats. Maar uiteindelijk gaan wij gaan eten voor de smaak en niet voor een inrichting van een restaurant. Misschien is het wel een toekomstplan van dit jonge koppel. Het ontbijt, daar was ik een beetje in teleurgesteld. We kwamen om 9h aan (wat toch niet zo laat is) en er waren al geen eieren meer en werden ook niet meer aangevuld, geen multivruchtensap meer, er stonden cornflakes, maar geen melk, enkel een stokbrood met een croissant en een chocoladekoek, geen fruit. Dat was voor ons, echt een teleurstelling. Maar toch, mits deze paar minpunten, komen we zeker ooit een 5de keer terug!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 27 februari 2015

mooi hotel met ruime kamer, diner was zeer lekker de bijpassende wijnen idem dito, ook het ontbijt was tip top in orde, vriendelijke bediening
in het stadje zelf valt er niets te beleven maar het is wel de ideale plaats om enkele mooie wandelingen te maken

Datum van verblijf: februari 2015