Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com184 US$
eDreams184 US$
Priceline184 US$
CheapTickets184 US$
Travelocity184 US$
Agoda.com184 US$
Beoordeeld op 21 februari 2017

De aanmelding bij de receptie ging heel vlot, en ik werd uiterst vriendelijk geholpen door de dame aan de receptie
De kamers zijn redelijk groot, en zeer modern
Aan alles kun je zien dat het een redelijk nieuw hotel is
de badkamers zijn prachtig, en al met al is het een schitterend hotel

Je kunt er echter niet eten, maar op maximaal 10 minuten loopafstand, heb je een aantal restaurants in de buurt, en de dame aan de receptie is meer dan bereid om een goede suggestie voor een restaurant te geven

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 9 oktober 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel op 10 minuten rijden van Brussel expo hallen.
Vriendelijk personeel en zeer ruime kamers
Ontbijt heeft een ruime keuze en is van goede kwaliteit.
Enige min puntjes: kamers aan de warme kant en beperkte parkeer ruimte.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 september 2016 via mobiele applicatie

Incheck erg zakelijk met veel formaliteiten, kamer geweldig groot met grote badkamer en apart toilet. Grote waterstraal die het water overigens de hele badkamer in spoot. Uitgegleden op de spekgladde douchebak . Goed werkende airco zorgde voor een goede temperatuur.
Ontbijtpersoneel erg vriendelijk, mijn favoriet scrambled eggs zag er onappetijtelijk uit, korsten aan de buitenzijde en droog.
Dankzij hoge prijs toch maar een gemiddelde score.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 april 2016

Zeker zijn 4 sterren waard.Kamers zijn ruim en nieuw.Het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam.Het ontbijt is ok top,zou misschien iets vroeger kunnen beginnen?( nu vanaf 7.00)Verschillend restaurants op wandel afstand.

Kamertip: Groundfloor,grote nieuwe kamer
Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 29 februari 2016

Kamers waren (zeer) groot, Ik had vlg eigenaars een kleinere kamer. Je kon er bijna in dansen. Meer dan voldoende voor 1 persoon. WC apart, goede bedden, grote badkamer. Zeer proper. Vriendelijke ontvangst. Ontbijt meer dan voldoende.
Ideaal gelegen als je als bedrijf een beurs hebt op Brussels expo.
Op hun aanraden op de website gaan eten bij Brazaville op 500m van het hotel

Datum van verblijf: februari 2016