“Favoriet !”
Beoordeling van Brixius

Brixius
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Meise
22 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Allerbeste spaghetti en ijs ! Ik kon hier al sinds ik klein ben en kan niet wachten om deze plek ook met mijn kinderen te kunnen delen !

Datum van bezoek: maart 2020

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Steeds lekker , vers en verzorgd.
De croque geitenkaas is om je vingers af te likken.
Ook de spaghetti is superlekker en mooi gevuld bord.
De ijsjes ja das niet moeilijk...daar begon het mee...zalig en wat een keuze.

Datum van bezoek: februari 2020
8 februari 2020 beoordeeld

Mooie old school porties, je gaat dus absoluut niet met honger naar huis. Wij kozen een Dame Blanche variant en een Vanille ijs met kokossaus...SUPERLEKKER en een goeie service.

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld

Zeer lekker ijssalon. Zaak is aan vernieuwing toe. Echt nog op de boerenbuiten. Grote keuze van wafels, pannekoeken en ijs

Datum van bezoek: augustus 2019
4 juli 2019 beoordeeld

Mega ijsjes en heel veel keuze ... tevens kleine gerechten en andere dessertjes. Spijtig van de bediening... is redelijk stug

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Brixius bekeken, bekeken ook

Meise, Vlaams-Brabant
Grimbergen, Vlaams-Brabant

In Brixius geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.