“Duur en banaal”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 juli 2020 beoordeeld

lang geleden dat ik in zo'n ongezellig restaurant zo banaal aan zo'n dure prijs gegeten heb: blijkbaar zelfde saus bij kip als bij pasta en diepvrieskroketten bij de kip; enkel de wijn viel al bij al mee maar dat mag wel aan 14 euro per glas; zelfs in een sterrenrestaurant zo duur niet. toch bomvol; niet te begrijpen

Datum van bezoek: juli 2020
U1516JNjans, Eigenaar van Auberge Napoleon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2020

Beste mevrouw,

met verstomming lees ik uw beoordeling.

Ongezellig.. dat is naar uw eigen mening en dat maakt u zelf uit.
Daar heb ik niets op te zeggen.

De 'diepvrieskroketten'die u vernoemt zijn 'Pommes Dauphines' die dagelijks vers gemaakt worden.

U heeft genoten van een goed glas wijn aan €14. deze wijn heeft u kunnen kiezen uit een 20-tal wijnen die we per glas aanbieden. startende aan €7 per glas.. U kiest dus zelf welk budget u wenst te spenderen aan wijn.

Hopelijk mogen we u nog eens ontvangen en kunnen we u alsnog overtuigen.

12 februari 2020 beoordeeld

Voor het nieuwjaarsdiner van het bedrijf zijn we hier komen eten.

De receptie verliep goed, met enkele zeer smakelijke hapjes.
De bediening was uitstekend, en voor iedere gang werden de wijnen voorgesteld die bij de gerechten zouden geschonken worden.
Het eten was verfijnd en erg lekker.

Het was een aangename avond (maar ik was blij dat ik de rekening niet moest betalen).

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld

Zeer autenthieke eetgelegenheid in Meise. Meer voor mensen met een dikke portemonne. Niet voor de modale mensen

Datum van bezoek: maart 2019
2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezin gaan eten in het mooie restaurant met aangename jazzy muziek. Zeer vriendelijk personeel die je verwelkomt bij het binnenkomen van de zaak. Uitzonderlijk lekker gegeten, gekozen voor de tarbot die opgediend werd met een overvloed van lekkere fijne groetjes in een afzonderlijk kasserolletje. Zonder discussie 12/10. Ook de chateaubriand was bijzonder lekker en werd opgediend met verse frietjes en zelfgemaakte mayonaise. De wijn, barolo, was ook zeer lekker. Het dessert was een Moelleux met chocolade en bijzonder lekker alsook de dame blanche. Afgesloten met een koffie, zeer lekker en voldaan hebben wij genoten van een gezellige avond!

Datum van bezoek: februari 2020
22 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is bijna ons stamrecht&uranium geworden. De keuken is van hoog niveau. De voorgerechten “langoustines op twee wijzen” en “gerookte paling” waren een ster restaurant waardig. Daarna namen we een steengoede “tartare de boeuf” met zelfgemaakte frietjes. Een uitstekende Chateau Neuf du Pape begeleide ons gerecht.
We sloegen &f met een “Colonels” en een whisky “ Talisker”. Het was perfect.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Auberge Napoleon bekeken, bekeken ook

Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant

Meise, Vlaams-Brabant
Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In Auberge Napoleon geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.