“Zeer verfijnd en lekker”
Beoordeling van Auberge Napoleon

Auberge Napoleon
Geclassificeerd als nr. 1 van 18 Restaurants in Meise
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 februari 2020 beoordeeld

Voor het nieuwjaarsdiner van het bedrijf zijn we hier komen eten.

De receptie verliep goed, met enkele zeer smakelijke hapjes.
De bediening was uitstekend, en voor iedere gang werden de wijnen voorgesteld die bij de gerechten zouden geschonken worden.
Het eten was verfijnd en erg lekker.

Het was een aangename avond (maar ik was blij dat ik de rekening niet moest betalen).

Datum van bezoek: februari 2020

2 februari 2020 beoordeeld

Zeer autenthieke eetgelegenheid in Meise. Meer voor mensen met een dikke portemonne. Niet voor de modale mensen

Datum van bezoek: maart 2019
2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezin gaan eten in het mooie restaurant met aangename jazzy muziek. Zeer vriendelijk personeel die je verwelkomt bij het binnenkomen van de zaak. Uitzonderlijk lekker gegeten, gekozen voor de tarbot die opgediend werd met een overvloed van lekkere fijne groetjes in een afzonderlijk kasserolletje. Zonder discussie 12/10. Ook de chateaubriand was bijzonder lekker en werd opgediend met verse frietjes en zelfgemaakte mayonaise. De wijn, barolo, was ook zeer lekker. Het dessert was een Moelleux met chocolade en bijzonder lekker alsook de dame blanche. Afgesloten met een koffie, zeer lekker en voldaan hebben wij genoten van een gezellige avond!

Datum van bezoek: februari 2020
22 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is bijna ons stamrecht&uranium geworden. De keuken is van hoog niveau. De voorgerechten “langoustines op twee wijzen” en “gerookte paling” waren een ster restaurant waardig. Daarna namen we een steengoede “tartare de boeuf” met zelfgemaakte frietjes. Een uitstekende Chateau Neuf du Pape begeleide ons gerecht.
We sloegen &f met een “Colonels” en een whisky “ Talisker”. Het was perfect.

Datum van bezoek: januari 2020
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Klassieke gerechten verfijnd gebracht in modern mooi kader. Zeer mooie wijnkaart aan redelijke prijzen. Eigenaar Jan is meestal zelf in de zaak aanwezig. Vraag zeker zijn wijnadvies! Reserveren is een must.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Auberge Napoleon bekeken, bekeken ook

Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant

Meise, Vlaams-Brabant
Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In Auberge Napoleon geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.