“Weer heerlijk.”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is bijna ons stamrecht&uranium geworden. De keuken is van hoog niveau. De voorgerechten “langoustines op twee wijzen” en “gerookte paling” waren een ster restaurant waardig. Daarna namen we een steengoede “tartare de boeuf” met zelfgemaakte frietjes. Een uitstekende Chateau Neuf du Pape begeleide ons gerecht.
We sloegen &f met een “Colonels” en een whisky “ Talisker”. Het was perfect.

Datum van bezoek: januari 2020

4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Klassieke gerechten verfijnd gebracht in modern mooi kader. Zeer mooie wijnkaart aan redelijke prijzen. Eigenaar Jan is meestal zelf in de zaak aanwezig. Vraag zeker zijn wijnadvies! Reserveren is een must.

Datum van bezoek: januari 2020
6 november 2019 beoordeeld

Heel lekkere keuken. De enige kritiek die ik kan geven is dat de porties wat groter hadden mogen zijn. Anderzijds werd de aangepaste wijn royaal geschonken. De bediening was vriendelijk en niet opdringerig.

Datum van bezoek: oktober 2019
3 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam en klassevol restaurant
Goede prijs kwaliteit lunch
Correcte bediening in de zaal
Een aanrader

Datum van bezoek: oktober 2019
12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten.
Aangenaam, modern kader.
Vriendelijke bediening.
Wij en eerder prijselijk.
Aanrader !

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Auberge Napoleon bekeken, bekeken ook

Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant

Meise, Vlaams-Brabant
Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In Auberge Napoleon geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.