“Fijn zakelijk kader”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam en klassevol restaurant
Goede prijs kwaliteit lunch
Correcte bediening in de zaal
Een aanrader

Datum van bezoek: oktober 2019

12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten.
Aangenaam, modern kader.
Vriendelijke bediening.
Wij en eerder prijselijk.
Aanrader !

6 juli 2019 beoordeeld

Deze week hadden we een kinderloze week, en zijn we maar liefst 2x gaan eten in de Auberge Napoleon. We hebben er genoten van een heerlijk verfijnde maaltijd. Ook de wijnkeuze kon ons heel erg smaken. Een geslaagde combinatie! Els & Wim

5 juli 2019 beoordeeld

Op een mooie zonnige avond gereserveerd en gedineerd op het terras. Mooi groen kader.
Na vriendelijk onthaal, de keuze gemaakt voor het menu met aangepaste wijnen (70 € - 52 € indien zonder wijnen). Mooie & fijne amuse gueulle aangeboden bij het aperitief. Voorgerechten prima (carpaccio de boeuf - gebakken pijlinktvis) zowel qua smaak als qua uitzicht. Hoofdschotels: top (schartongfilets). Aangepaste wijnen uitstekend !!! Dessert om duimen & vingers af te likken.

13 mei 2019 beoordeeld

gezellige en rustige vrijdagavondafsluiter! Prima keuken zoals wij van dit huis gewoon zijn; zeer nette bediening! Genoten van de krabpootjes en de tarbot! Heerlijk! heerlijke Aloxe corton 2014! Super lekker!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Auberge Napoleon bekeken, bekeken ook

Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant

Meise, Vlaams-Brabant
Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In Auberge Napoleon geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.