“prachtige plaats om de week te beeindigen”
Beoordeling van Auberge Napoleon

Auberge Napoleon
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Restaurants in Meise
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 mei 2019 beoordeeld

gezellige en rustige vrijdagavondafsluiter! Prima keuken zoals wij van dit huis gewoon zijn; zeer nette bediening! Genoten van de krabpootjes en de tarbot! Heerlijk! heerlijke Aloxe corton 2014! Super lekker!

Datum van bezoek: mei 2019

25 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met elf waren we vanmiddag te gast in Auberge Napoleon. Zo dicht bij Brussel is dit een aangename rustige locatie met meer dan voldoende parkeergelegenheid. Uitbater Jan Stallaert verloste ons van de keuzestress voor het voorgerecht - het was moeilijk kiezen tussen de asperges en de krab - door een combinatie van de twee voor te stellen. Nadien een heerlijke tarbot met een excellente witte wijn maakten er een geslaagde lunch van.

Datum van bezoek: april 2019
6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

heel tof restaurant. lekker en top bediening. sabayon wordt in de zaal klaar gemaakt alsook de American wordt in de zaal geprepareerd.

Datum van bezoek: april 2019
10 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig kader. Vriendelijke ontvangst. Heerlijke schotels. Kindvriendelijk. Zalige champagne bij aperitief. Zonder problemen aanpassingen voor allergieen. We komen terug!

Datum van bezoek: februari 2019
10 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden het voorrecht om uitgenodigd te worden op het huwelijksdiner van goede vrienden in Auberge Napoléon. Een exquise keuken, borden die een ware streling waren voor het oog, een leuke en mega gezellige locatie, knus en warm ingericht zonder het gevoel te hebben dat het restaurant vol zat, bediening eerste klasse met heel veel oog voor detail, en last but not least enorm toffe en spontane eigenaars. Kortom, ons zien ze er zeker terug ! Warme groeten, Christophe en Charlotte Jacques - Le Clef

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Auberge Napoleon bekeken, bekeken ook

Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant

Meise, Vlaams-Brabant
Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In Auberge Napoleon geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.