“Een voorzichtig Corona etentje.”
Beoordeling van Hof Ter Imde

Hof Ter Imde
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 Restaurants in Meise
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Als jonge chef groeide Erik Denayer al snel uit tot een vaste en gerespecteerde gastronomische waarde. Nadat Knack hen uitriep tot één van de beste restaurants in Vlaams Brabant, volgde de bekroning tot Meesterkok van België en Disciple d’Auguste Escoffier. Dit volstond echter niet: na bijna 15 jaar van culinaire hoogtepunten in “De Plezanten Hof” in Kobbegem, was het tijd om een nieuwe uitdaging aan te gaan. Zo belandde Erik Denayer in Meise, meerbepaald in Imde, waar hij een schilderachtige hoeve vond in de nabijheid van de A12 Brussel - Antwerpen. Hof ter Imde, een indrukwekkende hofstee met een groot, riant terras en een boomgaard, biedt plaats aan ongeveer 60 gasten die in een uiterst sfeervol interieur kunnen genieten van een gevarieerde, hedendaagse en betaalbare fijne keuken met Belgische en Franse specialiteiten. Na een lange wandeling langs het kasteel en de Boskapel van Imde, kan u hier steeds terecht voor een fijne maaltijd, een drink of een kleine hap. Hof ter Imde beschikt ook over een aparte ruimte waar 25 genodigden kunnen ontvangen worden voor uw familiefeestjes. Zij is ook ingericht als vergaderruimte en beschikt over de nodige moderne infrastructuur zoals internetaansluiting, projectiescherm en computerbenodigdheden. Voor al uw banketten, kan Hof ter Imde tot 80 personen ontvangen. Benieuwd om het allemaal zelf te komen ontdekken? We verwelkomen u graag in Hof ter Imde waar u ongedwongen kan genieten van culinaire pareltjes!
5 oktober 2020 beoordeeld

Een verfijnde super maaltijd, met verschillende smaak accenten. Een aangename begeleidende wijn, De STER van het restaurant was zeker de dochter des huizes.
Wij zijn er al verscheidene malen geweest, en telkens was het er een aangenaam culinair genot. Ook was er vrij veel plaats tussen de verschillende tafels. Om aan de Corona veiligheid te voldoen.
Ik was met een rolstoel en had de nodige hulp.

Datum van bezoek: november 2019

19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst in een mooi decor. De vitello tonnato, het duifje en het assortiment kazen waren erg lekker. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2020
5 maart 2020 beoordeeld

Vriendelijk ontvangen door de dochter des huize. Voorgerecht asperges met garnalen. De garnalen waren lekker, de asperges waren gestoomd en zonder smaak.
Van de kaart fles Chevrey-Chambertin 2012 (95€) bleek een 2016 te zijn, heb al betere Beaujolais Nouveau gedronken. Kleur en smaak beneden peil. Andere wijn genomen, ook niet veel zaaks voor zijn prijs. irish beef van de kaart was er niet, entrecot in de plaats (38€) 250gr. Taai en zonder smaak, chef zeer arrogant (had misschien slechte dag) Het was lang geleden dat we daar nog geweest waren, ik weet nu terug waarom

Datum van bezoek: maart 2020
21 december 2019 beoordeeld

Klassiek, maar uitermate stijlvol restaurant. Zeer verzorgde maaltijden. Goede keuze aan de kaart. Ervaren bediening.
Ruime en veilige parkeergelegenheid.
Vanop de A12 is het goed uitkijken om de zeer kleine afslag niet te missen.

Datum van bezoek: december 2019
28 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich niet verkeerd gegeten, maar een zeer klassieke, voor mij te klassieke keuken. We namen het 4-gangen menu. De chef kan zeker en vast koken maar alles (menu, bediening, kader) oogt wat ouderwets. We werden niet verrast. Prijs/kwaliteit is op het randje.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Hof Ter Imde bekeken, bekeken ook

Grimbergen, Vlaams-Brabant

Vilvoorde, Vlaams-Brabant
Meise, Vlaams-Brabant

In Hof Ter Imde geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.